Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:24:41 GMT

نکیسا: علی کریمی نظر خودش را گفته است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۶۶۵

نکیسا: علی کریمی نظر خودش را گفته است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیما نکیسا، پیشکسوت فوتبال کشورمان در حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال درباره برگزاری این مجمع عنوان کرد: افرادی مانند ما ورزشکاران، جوان هستیم و چندان چیز زیادی را درباره چنین مراسمی نمی‌دانیم؛ باید بیشتر شرکت کنیم و راه و روش این برنامه‌ها را یاد بگیریم، چرا که اکنون بلد نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکیسا درباره تبریک روز مهندس توسط علی کریمی و همچنین صحبت‌های مطرح شده درباره لابی گری در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من واقعا نمی‌دانم این صحبت‌ها درباره لابی گری به چه معنا هستند و علی کریمی نظر خودش را گفته است. من هم نظر خودم را دارم. نظر من این است که ما هنوز جوان هستیم و باید راه و روش چنین مراسمی را یاد بگیریم.

یشتر بخوانید

بازگشت جواهری به انتخابات فدراسیون فوتبال؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیما نکیسا فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال به AFC شکایت می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران در بازی رفت با ترکمنستان با نتیجه ۵-۰ برنده شد و بازی برگشت دو تیم ۷ فروردین در شهر عشق آباد برگزار می‌شود.

 آرشا شکوری و مهدی لیموچی به دلیل عدم صدور ویزا از سوی کشور ترکمنستان نتوانستند به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی راهی این کشور شوند.

در صورتی که قصور از سوی فدراسیون فوتبال ترکمنستان باشد، فدراسیون فوتبال ایران می‌تواند به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنند.

 هر چند مهدی لیموچی و آرشا شکوری در اسکواد اصلی امیر قلعه نویی جایی ندارند، اما این اتفاق می‌توانست برای دیگر بازیکنان و حتی مهره‌های کلیدی تیم ملی به وجود بیاید. به همین خاطر اگر قصور از سوی فدراسیون فوتبال میزبان باشد، شکایت فدراسیون فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند جلوی اتفاقات مشابه در آینده را بگیرد.

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای که در اینباره صادر کرده اشاره نکرده قصور از سوی فدراسیون فوتبال ترکمنستان بوده یا مدارک این دو بازیکن برای دریافت ویزا که به سفارت ترکمنستان در تهران داده شده کافی نبوده است.

جالب اینکه در بازی رفت آرشا شکوری یکی از بازیکنان حاضر روی نیمکت تیم ملی بود، اما مهدی لیموچی از روی سکو‌ها بازی تیم ملی را دنبال کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • پشت پرده رأی لحظه آخری احمدی‌نژاد در انتخابات بعد از عمل پلک
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!
  • فدراسیون فوتبال به AFC شکایت می‌کند؟
  • اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج