Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه میان مدیر عامل بانک مهر، رئیس سازمان بازنشستگی نیر‌وهای مسلح و مدیرعامل اتکا جهت ارائه تسهیلات به بازنشستگان نیرو‌های مسلح به امضا رسید. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع‌پرس، آیین امضاء تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه بانک قرض الحسنه مهر ایران، سازمان تعاونی مصرف کارکنان نیرو‌های مسلح اتکا و سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح (سابا) بعد از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور مرتضی اکبری مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، محمد رضا گودرزی ریاست سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح و سردار مسعود حشمتی پور مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان اتکا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این تفاهم‌نامه تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی به صورت قرض الحسنه و با کارمزد ۲ درصد سالانه و دوره‌ی بازپرداخت ۶ ماهه به کارت حکمت جامعه هدف طرح واریز می‌شود.

همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه دارندگان حکمت کارت می‌توانند با مراجعه به هریک از مراکز پذیرنده حکمت کارت، کالا و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و یا بخشی نقدی و بخشی اقساطی خریداری و مبلغ تسهیلات را در اقساط به بانک پرداخت کنند.   بیشتربخوانید: مشاور فرمانده نهاجا: شروع کننده تجاوز و تعدی را پشیمان می‌کنیم فرمانده کل دژبان ارتش: قلم‌ پای متجاوز به ایران را می‌شکنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروهای مسلح قرض الحسنه مهر ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروهای مسلح قرض الحسنه مهر ایران نیرو های مسلح قرض الحسنه تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد صبح سه‌شنبه در نشست با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اظهار کرد: امروز شاهد انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه های عمومی بهزیستی استان با هدف خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه معلولان هستیم.

وی با بیان آمار تعداد افراد جامعه هدف مستقیم و غیر مستقیم بهزیستی در استان بوشهر، انعقاد این تفاهم نامه در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین جامعه هدف را امری مبارک دانسته و خواستار تحقق مفاد این تفاهم نامه شد.

عزیزنژاد ادامه داد: انعقاد این تفاهم‌نامه در موضوعات ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقا سطح علمی در جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح توانایی‌های افراد دارای معلولیت و خانواده‌های آنان می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به عضویت جامعه تحت پوشش بهزیستی در کتابخانه های عمومی استان، مشارکت در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، برگزاری دوره آموزشی، همکاری در تأمین منابع، همکاری در ایجاد پیشخان کتاب در سرای سالمندان، همکاری به منظور بهسازی امکان ورود معلولان به کتابخانه‌های عمومی و همکاری برای ایجاد کتابخانه‌های عمومی مشارکتی نام برد.

کد خبر 6079878

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت