Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:49:05 GMT

حمایت فرهنگی از جیب ذی نفعان وزرات کار!

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۷۹۷

حمایت فرهنگی از جیب ذی نفعان وزرات کار!

به گزارش خبرنگار مهر، حامد شمس مدیر روابط عمومی وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی در پستی توییتری از خرید هزار نسخه از مجله بخارا خبر داد.

وی در این پست نوشته است: به پاس همه زحماتی که علی دهباشی در این سال‌ها برای فعالیت نشریه بخارا کشیده است و برای تشکر از علی دهباشی اقدام به خرید هزار نسخه از این نشریه کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام هرچند منجر به روشن ماندن چراغ یک نشریه خواهد بود اما باید از مسئولین وزارت رفاه پرسید معیار انتخاب نشریه بخارا چه بوده است.

باید از مدیران وزارت رفاه پرسید که چرا سال‌های قبل دست به چنین کاری نزده‌اند و اصلاً چه معیاری برای انتخاب این نشریه داشته‌اند؛ ارتباطی بین سردبیر این نشریه و مسئولان وزارت رفاه وجود دارد یا صرفاً یک اقدام برای حمایت از نشریات است؟

ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از نشریات و روزنامه‌ها در یک سال گذشته به دلیل بیماری کرونا و گرانی کاغذ با مشکلات متعددی روبرو شدند.

وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی حامی افراد کم بضاعت در جامعه است و وظیفه‌اش این است که در تنگدستی حامی افراد باشد، سوال اینجاست که خرید هزار نسخه از یک نشریه که قیمت آن چیزی حدود ۵۰ هزار تومان است صرفاً برای تشکر از زحمات یک تنه علی دهباشی بوده است؟ یعنی برای تشکر از زحمات یک روزنامه‌نگار باید از بیت‌المال استفاده کرد؟

مقتضی است است که آقای شمس همان‌طور که توئیت خرید هزار نسخه از شماره نوروزی مجله بخارا را زده است، محل ردیف بودجه و لزوم این کار را هم رسماً اعلام کند تا ذی‌نفعان وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی هم در جریان قرار بگیرند.

کد خبر 5158078 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حامد شمس مجله بخارا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سامانه بارشی تهران ویروس کرونا پیروز حناچی ذرات معلق وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی موزه کمیته امداد امام خمینی وضعیت هوای تهران هوای سالم خرید هزار نسخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار درخصوص دریافت کالابرگ توجهی نداشته باشند چرا که پیامک‌های مربوطه از سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد