Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی محمد مرتضوی پس از انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این انتخاب را به عزیزی خادم تبریک می‌گویم و امیدوارم او بتواند فوتبال را یک گام به جلو ببرد.

وی در خصوص اینکه آیا او شناختی از عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال دارد یا خیر، افزود: شناخت من دردی را دوا نمی‌کند و اهمیت چندانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع به او رای داده و باید همه کمک کنیم تا فوتبال قوی‌تر از قبل کار را پیش ببرد.

دبیرکل اتحادیه فوتبال در مورد اینکه علی کریمی معتقد بود انتخابات مهندسی شده است، خاطرنشان کرد: مهندسی یعنی چه؟ در همه دنیا انتخابات همینطور است هر نامزدی برای خودش تبلیغ می‌کند.

وی تصریح کرد: به نظر من فوتبال پایه باید در اولویت عزیزی خادم قرار بگیرد . مشکل دوم شرایط خصوصی سازی باشگاه‌ها است چرا که به نظر من تا باشگاه‌‌ها خصوصی نشود شرایط همینطور خواهد ماند.

برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم علی کریمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم علی کریمی فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم علی کریمی اخبار کنکور عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کاظم دستگردی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون شطرنج ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از کاندیدا‌ها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند.

دبیر فدراسیون شطرنج تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوایل تیرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابایی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. کمال جوانمرد
۶. علیرضا خسروی
۷. شهریار رحمانی اصل
۸. وحیده صوابیه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حمید گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان