Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@06:47:43 GMT

دریادار خانزادی: گام دوم انقلاب، گام تمدن‌سازی است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۱۲۹

دریادار خانزادی: گام دوم انقلاب، گام تمدن‌سازی است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی ارتش، دریادار حسین خانزادی که در مرکز آموزش شهدای وظیفه ۰۱ نیروی زمینی ارتش حضور یافته بود، در دیدار با جوانان و نخبگان چهاردهمین دوره رزم مقدماتی این مرکز گفت: هوش و ذکاوت جوانان ایرانی قادر است از هر امکان و ظرفیتی، توانایی‌هایی نو و ارزشمند بیافریند و هر ناممکنی را ممکن سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: تجهیزات بروز و فناوری‌های جدید در نیروی دریایی راهبردی ارتش مرهون تلاش شبانه‌روزی نخبگان، دانشمندان، مهندسان و صنعتگرانی است که در مجموعه نداجا، وزارت دفاع و سایر مراکز علمی، صنعتی و دانشگاهی کشور تلاش می‌کنند.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا در خصوص مسئله دریانوردی و داشتن اقتدار لازم به منظور دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در کانون ظرفیت‌های بسیار بزرگی قرار گرفته است که برای هر قدرتی که در این جغرافیا قرار بگیرد اقتدار آفرین است.
 
وی تصریح کرد: ظرفیت‌های عظیم گذرگاهی، انرژی، دسترسی به دریاهای ارزشمند منطقه نشان می‌دهد ایران اسلامی در مرکز کانون قدرت آفرین و تمدن سازی جهان قرار دارد.
 
 دریادار خانزادی یادآور شد: آنهایی که این ظرفیت بزرگ جغرافیایی و جای پای استکباری خود را از دست داده‌اند از همان روز اول متوجه شده‌اند که چه اتفاق بزرگی در این منطقه در حال شکل گرفتن است و آگاه هستند که این حرکت بزرگ و امیدآفرین، ظرفیت بزرگ جهانی دارد و امروز شاهد نشانه‌ها و زبانه‌های امتداد این حرکت امیدآفرین به جغرافیاهای مختلف جهان هستیم.
 
وی ادامه داد: انقلابی که کانون آن در ایران اسلامی شکل گرفته و تبلور پیدا کرده است در گام‌های خود حرکت‌های موثری را آغاز کرد.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش گام اول را گام تثبیت عنوان کرد و گفت: انفلاب اسلامی در کنار خودش ساخت درونی و انباشت ظرفیت‌ها را دنبال کرد و امروز در گام دوم با همه ظرفیت‌های تولید شده، گام تمدن‌سازی و الهام بخشی جهانی با قدرت در حال پیش روی است.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است

اکبر محمدی در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

محمدی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم باردیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان نیز در این دیدار گفت: آمادگی، دانش بروز، بهره گیری از نیرو‌های مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است