Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت‌الله رحیمی، عصر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس در شیراز افزود: مجموع این اقدامت سبب شد که بخش زیادی از صنایع مجددا به چرخه تولید بازگردد و فرصت‌های شغلی قابل توجهی احیا و یا ایجاد شود.
وی ادامه داد: آن بخش‌هایی هم که باقی مانده مانده باید در دستور کار قرار گیرد تا صنایعی که فناوری مناسب و به روز دارند و برای تولیدات آنها متقاضای وجود دارد از نو احیا شوند و در غیر این صورت تغییر فناوری دهند و به فعالیت صنعتی دیگری بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: در این زمینه هم صنایع تبدیلی مرتبط با حوزه وزارت جهاد کشاورزی و هم صنایع کانی، غیرکانی، فلزی و سلولزی مرتبط با حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت مد نظر است.
استاندار فارس گفت: در حوزه معادن استان هم تلاش‌های خوبی در زمینه مطالعه و اکتشاف یک پهنه به وسعت افزون بر ۱۷ هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفته است.
رحیمی اضافه کرد: همچنین احیا معادن راکد، رها شده یا بلوکه شده هم که در دستور کار قرار گرفته باید به نتیجه برسد.
وی بیان داشت: حمایت از صنایع معدنی که به سمت به روز شدن و استفاده از فناوری روز دنیا حرکت می‌کنند نیز در دستور کار قرار گیرد تا جلو هدر رفت منابع گرفته شده و فعالیت آنها مطلوب تر شود.
پروژه‌های نیمه تمام جهش تولید به سرعت تعیین تکلیف شود
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تاکید بر لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های جهش تولید این استان گفت: از جمله آنها پروژه راه ارتباطی دشت ارژن – قائمیه است که با وجود حمایت‌هایی که تاکنون از پیمانکار و مجری این پروژه شده اما پیمانکار از تعهد و قولی که داده‌ عقب‌تر است.
رحیمی افزود: بی شک در اجرای پروژه‌ها هرچه تاخیر ایجاد شود، ضرر و زیان بیشتری متوجه استان و کشور خواهد شد و بنابراین ضرورت دارد که پروژه‌ها در موعد مقرر عملیاتی و تکمیل شوند.
وی ادامه داد: پروژه بزرگراه بابامیدان – پل بریم نیز از دیگر پروژه‌های مهم استان است چرا که یکی از محورهای پُرحادثه منجر به فوت همین محور است و اگر یک روز هم بتوانیم این پروژه را زودتر به نتیجه برسانیم جلو وقوع یک حادثه دلخراش و تلخ را گرفته‌ایم.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت قانون معادن اقتصاد مقاومتی شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت قانون معادن وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت قانون معادن اقتصاد مقاومتی شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس اخبار کنکور دستور کار قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه آماری جدید درباره وضعیت بحرانی کودکان در این باریکه منتشر کرد.

بنابر اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، ۳۰ کودک فلسطینی در اثر گرسنگی و سوء تغذیه شدید جان خود را از دست داده اند.

همچنین در شرایط کنونی ۱۷ هزار کودک فلسطینی بدون داشتن والدین خود (پدر یا مادر یا هر دو) در این باریکه زندگی می کنند.

براساس آخرین آمارها در جنگ غزه تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده اند که ۷۲ درصد از آنها زن و کودک هستند.

دیگر خبرها

  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک