Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های مینی فوتبال ورزشکاران گیلان و هنرمندان این استان عصر روز یکشنبه در دیداری دوستانه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت برای گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم رضا نظری بازیگر فقید طنزپرداز این استان به میدان رفتند.

در این دیدار که در ۲ وقت ۲۰ دقیقه ای برگزار شد، تیم مینی فوتبال ورزشکاران پیشکسوت استان گیلان با نتیجه چهار بر ۲ برابر تیم هنزمندان استان به برتری رسید که گل های تیم ورزشکاران پیشکسوت را علیرضا نظیف کار(۳ گل) و فردین معصومی و همچنین گل های تیم هنرمندان را مجتبی پوربخش و پرواز همای به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در تیم مینی فوتبال پیشکسوتا؛  ورزشکارانی همچون سهیل حق شناس، علیرضا نظیف کار، بهزاد داداش زاده و مهدی آقازاده از رشته فوتبال، سعید حسنی پور و حامد زیکساری از رشته کاراته، امین قاسمی پور از رشته بوکس، اصغر ابراهیمی و مسعود محرابی از رشته وزنه برداری، فردین معصومی از رشته کشتی،  محمد رهبری از رشته شمشیربازی و آرمان حدادی از رشته کوهنوردی حضور داشتند.

محمد هندی، بیژن لرد، جابر وثوق، صدف حسنی، مجتبی پوربخش، مرتضی نظری، علی تیغ نورد، پرواز همای، جابر بهارمست، صادق حسنی، منوچهر حقیقی، امید عزتی، علی نظرمحمدی، فرید بلوک باشی و نیما شمشادی از بازیکنان تیم هنرمندان گیلان بودند.

علی نظرمحمدی دروازبان و سرمربی اسبق تیم فوتبال سپیدرود رشت و فرید بلوک باشی بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال برای تیم هنرمندان گیلان به میدان رفتند که واکنش های علی نظرمحمدی در این دیدار بسیار جالب بود و وی بارها دروازه تیم هنرمندان را نجات داد.

این در حالی است که تلاش بازیکنان تیم پیشکسوتان برای گل زدن به علی نظرمحمدی نیز جالب توجه بود اما نظرمحمدی فقط یک مورد از چهار گل تیم هنرمندان را دریافت کرد و سایر گل های تیم ورزشکاران زمانی به ثمر رسید که نظرمحمدی داخل دروازه حضور نداشت.

مرحوم رضا نظری از بازیگران صاحب نام و طنزپرداز استان گیلان متولد ۵۵ و اهل شهرستان بندرانزلی بود که در سریال های کوچه خندان، سرخوش ها، آن سنگ گران، کمیسر دل نازک، بستنی سرای داغ، عطر ترنج و خانه پدری و در نمایشهای نخاله های دلباخته، دزدان ناشی، شب نشینی در گورستان، من فیروز ۲۵سال دارم، تموم حرفات دروغ بود، این چند پدر ۱و۲ و جنجالی های ۲بازی کرده بود.

رضا نظری پس از هفت ماه تحمل بیماری سرطان خون اوایل آذر ماه جاری در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور علی نظرمحمدی مینی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقران گیلانی مسافر المپیک پاریس شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در فینال کایاک ۱٠٠٠ متر یک نفره رقابت‌های آب‌های آرام آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک صبح امروز علی آقا میرزایی قایقران گیلانی تیم ملی کشورمان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره با ثبت زمان ۳ دقیقه و ۵٠ ثانیه و ۲۸۲ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز، جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • همیاری کشاورزان گیلانی با رسم ایلجار
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • قایقران گیلانی مسافر المپیک پاریس شد
  • دوستانه با برادر فضائلی