Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام حجت الله فاضلی ظهر امروز در جلسه‌ای با روحانیون مستقر منطقه اورامانات با اشاره به رسالت پیامبران اظهار کرد: رسالت پیامبران هدایت و ارشاد بوده بنابراین طلاب و روحانیون باید پیرو این مهم، مردم را ارشاد و راهنمایی کنند.
 
وی افزود: ماموستاها باید نسبت به تقویت وحدت و همدلی در منطقه اورامانات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه تصریح کرد: محبت به دیگران از صفات انسان‌های مؤمن بوده و در همین راستا همه ما وظیفه داریم همدلی و رحمت اسلامی را ترویج داده و دل‌های شیعه و اهل سنت را به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم.
 
وی یا اشاره به لازمه ترویج و معرفی اسلام ناب محمدی خاطرنشان کرد: تقویت اسلام ناب محمدی از شاخصه‌های روحانیون که باید به شکل جدی اسلام ناب معرفی و ترویج شود.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن افشارچی، در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: طی دوسال اخیر نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده و یکی از ویژگی‌های مسئولین این دستگاه پیگیری مداوم امور است.

افشارچی با بیان اینکه ترویج کتاب و کتابخانه منشا خیر و به نفع مردم است، افزود: از فرمانداران و مسئولین استان در رده‌های مختلف خواستارم به مقوله کتابخانه‌‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی تاثیرگزار بنگرند و در این راستا عمل کنند.

این مسئول ادامه داد: در کشور، پایگاه‌های فرهنگی بسیاری داریم اما در این میان کتابخانه های عمومی وضعیت منحصر به فردی دارد؛ کتابخانه یک پایگاه فرهنگی عمومی است و طیف مخاطبان گسترده‌ای را دربر می‌گیرد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تصریح کرد: ترویج کتابخوانی از اهداف مهم ما است و ترویج کتاب و کتابخانه و تربیت فرهنگی منشا خیر و به نفع مردم است.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه محل مناسبی برای آموزش امور شهری به کودکان و نوجوانان در حوزه‌هایی مانند آموزش تفکیک زباله، باید و نبایدهای حقوق شهروندی و... است. در استان نیروهای انسانی توانمندی در حوزه فرهنگ داریم و باید از این ظرفیت‌ها در کتابخانه‌های عمومی بهره ببریم.

استاندار زنجان ضمن اشاره به برگزاری سلسله جلسات ادبیات و زندگی در کتابخانه‌های استان، گفت: جلسات خوانش و شرح مثنوی، عطار و حافظ بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های تداوم داشته باشد.

وی در پایان ضمن تاکید بر استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی و صدا و سیما برای ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های استان عنوان کرد: مکان‌های پر رفت و آمد مانند فرودگاه، راه آهن و ترمینال محل مناسبی برای ترویج کتابخوانی است و می‌توان استندهای ویژه برای دریافت کتاب صوتی برای مسافرین ایجاد کرد.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد