Web Analytics Made Easy - Statcounter

  بازار ارز در دومین روز هفته، شاهد کاهش بهای دلار آمریکا بود. این در حالی است که امروز به دلیل تعطیلی بازار‌های جهانی، نرخ رسمی انواع ارز بدون تغییر رونمایی شد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه دهم اسفندماه ۹۹) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۴۲۱۲ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به نرخ ۲۴۷۰۱ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز قبل، ۵۳۷ تومان ارزان‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در این صرافی ها، به نرخ ۲۹۲۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل با افت ۶۵۷ تومانی نسبت به روز شنبه، به قیمت ۲۹۷۹۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود.

نرخ رسمی ۴۷ ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارز‌ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه دهم اسفند ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس بدون تغییر به قیمت ۵۸ هزار ۵۰۰ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر به قیمت ۵۰ هزار و ۷۰۹ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۲۱۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۹۷۸ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۴۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۱۹ ریال، روپیه هند ۵۷۱  ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۷۴۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۳۷۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۴۰۵ پریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و  ۹۷۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۳۷۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۸۲ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۶۵۷ ریال، روبل روسیه ۵۶۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۳۶۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۵۲۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۷۱ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار  و ۱۶۱ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۴۹۸ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۷ هزار و ۹۵۷ ریال، دینار لیبی ۹ هزار و ۴۴۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۸۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۷ هزار و ۸۰۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۷۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷  هزار و ۳۳۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۵۷ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۶۲۶ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۳۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۱۵۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۱۴۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار  و ۷۱۵  ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آزادراه غدیر حادثه سراوان شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم قیمت دلار قیمت یورو نرخ دلار آزادراه غدیر حادثه سراوان شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲

آفتاب‌‌نیوز :

،هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۵ میلیون و ۹۶۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۲۳۹۰ دلار است.

در معاملات امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۹۹ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۴۸۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۰۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۰۸ تومان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دینار عراق امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
  • قیمت افغانی افغانستان، امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات