Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@12:57:43 GMT

برنامه علی کریمی برای اداره فدراسیون فوتبال / سند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۳۴۳

برنامه علی کریمی برای اداره فدراسیون فوتبال / سند

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد و در پایان شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال معرفی شد و علی کریمی با کسب تنها 9 رای در همان دور اول، کنار رفت. برنامه علی کریمی یک شب قبل از برگزاری انتخابات در اختیار رسانه طرفداری قرار گرفت اما کریمی اجازه انتشار این برنامه را نداد چرا که معتقد بود مجمع به برنامه رای نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیشنهاد دوستانش برای برگزاری نشست با اعضای مجمع را هم نپذیرفت چرا که اعتقاد داشت آنها از قبل تصمیم گرفته اند به چه کسی رای بدهند... اگر تمایل دارید با اهداف و برنامه های تیم کریمی آشنا شوید، برنامه را حتما بخوانید...

علی کریمی در انتخابات امسال فدراسیون به عنوان گزینه ای کاملا فوتبالی شناخته می شد.

به گزارش طرفداری، علی کریمی در قامت نماینده جامعه فوتبالی ها وارد انتخابات شد تا به قول خودش غیرفوتبالی ها دیگر نتوانند پا پیش نگذاشتن افراد فوتبالی را در انتخابات، چماق کنند و بر سر جامعه فوتبالی بزنند. در مجمعی که دست هایشان را برای علی کریمی زدند و نام دیگران روی برگه های رای شان نقش می بست، عده ای اعتقاد داشتند علی کریمی به این دلیل برنامه اش را به مجمع ارائه نداده که اصلا برنامه ای ندارد و فقط صرف فوتبالی بودنش وارد کارزار انتخابات شده است.

پس از مطرح شدن این فرضیه که علی کریمی اصلا برنامه ای نداشته تا ارائه کند، باید از اعضای مجمع پرسید، مگر شما اصلا به برنامه رای می دهید؟

علی کریمی هم برنامه های خودش را داشت و حتی آن ها را در یک برنامه ویدیویی ارائه داد اما اجازه انتشارش را ندادند. اعضای مجمع امروز نشان دادند حتی با وجود یک گزینه فوتبالی هم تغییری در رای هایشان به وجود نمی آید و قول های شان را به جایی دیگر داده اند. (برنامه علی کریمی برای انتخابات فدراسیون را می توانید از این لینک مشاهده کنید)

در مجمع 87 نفره امروز رای های علی کریمی حتی به عدد 10 هم نرسید تا جواب هزاران پرسش بی پاسخ داده شود. 

فوتبالی ترین کاندیدای انتخابات فوتبال قبل از انتخابات برنامه هایش را نزد رسانه طرفداری به امانت گذاشته و ارائه نکردن این برنامه ها حرکت نمادینی بود که جادوگر فوتبال ایران برای اثبات یک قضیه انجام داد، آن هم این بود که مجمع فدراسیون فوتبال ایران به برنامه رای نمی دهد!

علی کریمی برنامه اش را در مجمع ارائه می داد باز هم تغییری در نتایج انتخابات فدراسیون به وجود نمی آمد. حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون سود و منفعتی برای خودش نداشت اما راه بسیاری از بهانه های گوناگون را بست تا خیلی از قضایا مشخص شود.

شاید علی کریمی شانسی برای ریاست فدراسیون نداشت اما حق فوتبالی ترین کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال در مجمع 87 نفره، نه رای نبود...

اگر تمایل به خواندن برنامه های علی کریمی برای اداره فوتبال ایران دارید، حتما این لینک را کلیک کنید.

برنامه های علی کریمی برای اداره فدراسیون فوتبال

 

بیشتر بخوانید؛

فوری؛ اگر مجمع به برنامه رای می دهد، علی کریمی برنامه هم دارد / اختصاصی طرفداری

 

در ستایش مجمعی که فقط 10 رای به علی کریمی می دهد!

 

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فدراسیون فوتبال علی کریمی برنامه رای برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها