Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن علیزاده در گفتگو با فارس اظهار داشت: نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را نسبت به بخشودگی سود، کارمزد و جریمه تسهیلات دریافتی کشاورزان، دامداران، مرغداران، عشایر، کارگاه ها و واحدهای صنایع تبدیلی-تکمیلی بخش کشاورزی خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه و آسیب دیده از خشکسالی و امهال اصل آن از سال ۹۴ به مدت سه سال مکلف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سپیدان و بیضا افزود: بخشودگی سه ساله سود و جریمه تسهیلات کشاورزان، دامداران، عشایر و کارگاه های خسارت دیده
در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد نماینده مردم شریف سپیدان و بیضاء در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با الحاق یک ردیف به بند (و) تبصره دو واحده این لایحه با ۱۸۷ رأی موافق، ۲۵ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۶ نماینده حاضر در صحن مصوب شد.

وی گفت: براساس این ردیف الحاقی؛ دولت مکلف است نسبت به انجام این الحاقیه اقدام کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۶ خانواده مددجو در سیلاب اخیر دچار آسیب شدند، افزود: در مجموع، ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده برای مددجویان سیل‌زده واریز شد.

سیدمهدی عبادی گفت: پس از بارندگی‌های اخیر در جنوب استان، که منجر به آبگرفتگی و وقوع سیلاب به خصوص در مناطق دشتیاری، پلان و برخی بخش‌های قصرقند شد، کمیته امداد نیز در کنار سایر سازمان‌ها به میدان آمد تا در کنار هموطنان آسیب‌دیده جنوب استان باشد.

وی اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوبی که با حمایت ویژه ریاست محترم کمیته امداد کشور رقم خورد، واریز یک نوبت مستمری فوق‌العاده به حساب همه مددجویانی بود که در این حادثه، دچار آسیب شده بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۶ خانواده مددجو در سیلاب اخیر دچار آسیب شدند، افزود: برای هر خانواده، بین ۷۷۰ هزار تومان ( برای خانواده‌های تک نفره) تا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان واریز شد که در مجموع، ارزش آن ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: تیم‌های ارزیاب کمیته امداد استان از اولین روزهای وقوع حادثه به منطقه اعزام شده و کار ارزیابی خسارات وارده را در دستور کار قرار دادند؛ بررسی‌های به‌عمل آمده نشان می‌دهد بیشترین خسارات مربوط به سپتیک و سرویس‌های بهداشتی است که در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با کمک خیرین، خسارات وارده جبران شود.

عبادی افزود: همچنین تاکنون به ارزش سه میلیارد تومان فرش و نیز تعداد ۴۹۰۰ سبد کالا به ارزش سه و نیم میلیارد تومان در مناطق حادثه‌دیده توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در بحث واحدهای مسکونی حادثه دیده نیز در حال پیگیری هستیم تا با تعامل و همکاری بنیاد مسکن و کمک بلاعوض، واحدهای آسیب‌دیده بازسازی و نوسازی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی پوشاک
  • ممنوعیت تیک‌تاک ممکن است به روابط تجاری آمریکا و چین آسیب بزند
  • برگزاری کارگاه تولید قارچ در مدارس ورامین
  • آتش یک استودیوی قدیمی در قاهره را از بین برد
  • عدم ارائه خدمات به دامداران عشایر که تقویم کوچ را رعایت نکنند
  • پرداخت تسهیلات و مطالبات کشاورزان لالی و هندیجان
  • واریز ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۵۸۵ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در خراسان جنوبی
  • شورای زکات زمینه استفاده دامداران از جنگل‌ها را فراهم کند