Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@14:58:29 GMT

امر به معروف و نهی از منکر سنگ بنای تمام فرائض است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۴۱۵

امر به معروف و نهی از منکر سنگ بنای تمام فرائض است

ظفرمند با بیان اینکه سنگ بنای تمام فرائض امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: امر به‌معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اداری از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است و نقش بی‌بدیلی در سلامت ادارات دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«رسول ظفرمند» امروز(10اسفند) در نشست شورای امر به معروف و نهی ازمنکر اداره کل بیمه سلامت مازندران که با حضور حجت الاسلام «خجسته فر»  معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران و سایر اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل برگزار شد، بیان کرد:  تمام واجبات دینی به برکت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زنده است و اگر امر به معروف و نهی از منکر نباشد این واجبات دینی در جامعه تعطیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه به عبارت دیگر سنگ بنای تمام فرائض امر به معروف و نهی از منکر است، افزود:  ارتقای کیفیت خدمات بیمه سلامت، مدیریت منابع و مصارف، افزایش رضایتمندی و حفاظت مالی از بیمه شدگان به منظور ایجاد آرامش نسبی برای بیمه شدگان در دریافت خدمات سلامت از جمله معروف های اداری اداره کل بیمه سلامت محسوب می شوند.

 

وی اذعان کرد: امر به‌معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است و نقش بی‌بدیلی در سلامت اداری دارد.

 

*نباید در مقابل منکر بی تفاوت باشیم

در ادامه این نشست، معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران گفت: شناسایی معروف ها و منکرها باید به عنوان اولویت در دستگاه های اجرایی مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام «خجسته فر» به تبیین امر به معروف و نهی از منکر از منظر روایات و احادیث پرداخت و افزود: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر این فریضه الهی ۱۲ معصوم از حضرت زهرا (س) تا حضرت امام حسن عسگری (ع) شهید شدند.

 

وی همچنین با بیان اینکه نباید در مقابل منکر بی تفاوت باشیم، ادامه داد: باید معروف ها را شناخت و آنها را تقویت و قوت بخشید و آسیب ها و منکر ها را نیز شناسایی و آن را برطرف نمود که با این کار آسیب های جامعه کمتر شده و کنترل خواهد شد.

 

حجت الاسلام خجسته فر در خاتمه افزود: تذکر لسانی باید به درستی در جامعه پیاده شود و در راستای احیای این فریضتین باید الگو سازی مناسبی صورت گیرد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: امربه معروف مازندران مدیرکل بیمه سلامت مازندران مطالبه گری بیمه شدگان سلامت اداری امر به معروف و نهی از منکر بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت

محسن اسدبیگی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۳۲۰ هزار نفر در قالب ارزیابی وسع در صندوق بیمه سلامت همگانی تحت پوشش قرار گرفتند، اظهار کرد: سال گذشته همچنین ۵۸ هزار و ۸۶۵ مددجوی کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.
به گفته وی سال گذشته همچنین برای ۷۳ هزار نفر از افراد حاشیه نشین پوشش بیمه‌ای ایجاد شده است.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: سال گذشته تفاهم نامه‌ای با اداره کل بهزیستی در راستای تحت پوشش قرار گرفتن مددجویان بهزیستی، افراد مجهول الهوبه و معتادین متجاهر منعقد کرده‌ایم.
به گفته اسد بیگی از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری لرستان یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفر از جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
وی اظهار کرد: از یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفری که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند ۶۸۵ هزار تحت پوشش بیمه روستایی، ۳۲۳هزار تحت پوشش بیمه همگانی، ۱۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش صندوق کارکنان دولت و ۹ هزار و ۸۰۰ نفر در صندوق سایر اقشار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است