Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:32:06 GMT

ششمین روستا بازار خراسان رضوی در بجستان فعال شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۴۷۸

ششمین روستا بازار خراسان رضوی در بجستان فعال شد

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: راه‌اندازی روستابازار بجستان در زمینی به وسعت ۳۰۰ مترمربع سه میلیارد ریال هزینه در بر داشت.

ایرج ناصری‌مقدم هدف اجرای "طرح روستابازار" را عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از مزرعه به سفره مردم و مصرف‌کنندگان اعلام و بیان کرد: این طرح حوزه اقتصادکشاورزی پیش از این در پنج شهرستان دیگر خراسان رضوی شامل مشهد، فریمان، تربت‌حیدریه،کاشمر و تربت‌جام اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی و تمرکز صورت گرفته برای خریدهای توافقی محصولات کشاورزی، ۱۰۰ روستابازار دیگر ظرف نیمه دوم سال آینده در استان خراسان رضوی راه‌اندازی شود.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: این روستابازار هفت غرفه دارد که انار بجستان و دستبافته‌های فرش مرندیز از این طریق عرضه خواهد شد.

خراسان رضوی با رتبه نخست تعداد تشکلهای تعاون روستایی در کشور، ۶۸۲ تشکل فعال در حوزه تعاون روستایی، بخش کشاورزی و زیربخشهای آن دارد. 

افزون بر ۵۵۰ هزار نفر در روستاهای استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش خدمات شبکه تعاون روستایی هستند و خراسان رضوی در این شاخص نیز رتبه نخست کشور را دارد. 

شهرستان بجستان در فاصله ۲۹۹ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تربت جام تعاون روستایی مشهد فریمان تربت حیدریه کشاورزی بجستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تربت جام تعاون روستایی وزارت جهاد کشاورزی تربت جام تعاون روستایی مشهد فریمان تربت حیدریه کشاورزی بجستان اخبار کنکور تعاون روستایی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق سوخت گازوئیل به میزان شش هزار و ۳۲۰ لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تربت جام رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی و محتویات پرونده و با احراز تخلف، علاوه بر ضبط محموله کشف شده، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.   وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از یک دستگاه خودروی تریلی تانکردار، محموله را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • اقامت اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی مجوز اقامت می خواهند
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • ثبت ملی ساختمان‌های تاریخی اداره نوغانداری تربت حیدریه
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را افزایش داد
  • ادامه ماندگاری هوای سرد در تربت حیدریه تا فردا
  • بازگشایی محور تربت حیدریه - رشتخوار
  • ضرورت فعال‌ شدن اتحادیه‌ها در راستای مدیریت بازار
  • نزدیک به ۸۰ هزار نفر؛ تعهد اشتغال خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳