Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی‌فر با تبریک به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای مشارکت گسترده در انتخابات، منتخبان امروز مجمع فدراسیون فوتبال و همچنین تشکر از همه نامزدهای ریاست و هیات رئیسه فدراسیون اظهار داشت: شاید برای اولین بار باشد که چنین انتخابات آزاد و شفافی در مجمعی که اکثر اعضای آن اهالی فوتبال هستند برگزار می‌شود و این تحقق وعده سپردن سرنوشت ورزش به دست اهالی ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول یک سال گذشته گفت: دیپلماسی منسجم و گسترده در زمانه‌ای که عده‌ای در داخل و به‌ویژه در خارج از کشور برای افزایش فشار حداکثری دنبال تعلیق فوتبال ایران بودند باعث شد نه تنها به پیکره فوتبال خدشه‌ای وارد نشود بلکه با تدبیر صورت گرفته در بحث تدوین اساسنامه و همچنین فداکاری وزارت در گذشتن از حق خود و سپردن تعیین سرنوشت چهار سال آینده فوتبال به مجمعی که در ساختار جدید بیشتر اعضای آن را اهالی فوتبال تشکیل می‌دادند فوتبال کشور بعد از ۱۴ سال بلاتکلیفی به آرامش رسید.

مسعود سلطانی‌فر این انتخابات را نشان‌دهنده ظرفیت بالای ورزش کشور در تعیین سرنوشت خود دانست و گفت: همه تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این بود که بستر انتخاباتی به دور از دخالت‌های بیرونی فراهم کند به همین دلیل وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات بی‌طرفی کامل در پیش گرفت و بدون حمایت از گزینه‌ای خاص، انتخابات را به تشخیص اعضای مجمع سپرد تا آنها در خصوص آینده فوتبال کشور تصمیم گیرند.

وی این انتخابات را برگ زرینی در کارنامه مدیران ورزشی کشور دانست و گفت: انتخابات دموکراتیک و شفاف در فوتبال کشور آرزوی دیرینه‌ای بود که امروز محقق شد و از این به بعد منتخبان مجمع فدراسیون فوتبال وظیفه دارند نه تنها برای توسعه و پیشرفت فوتبال کشور همه تلاش خود را به کار گیرند بلکه پاسخگوی عملکرد خود نزد مجمع و افکار عمومی باشند. وزارت ورزش و جوانان وظیفه خود می‌داند از منتخبان مجمع فدراسیون حمایت و پشتیبانی کرده و اگر قبل از انتخابات گزینه نداشت ولی بعد از انتخابات از رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه حمایت و پشتیبانی کند.

وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از همه اهالی فوتبال در بیان نظرات خود رفتار رسانه ها در این انتخابات را پخته و قابل توجه دانست و از اهالی رسانه تشکر کرد.

برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور مجمع فدراسیون سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین معرفی سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند، پیگیری مسابقات والیبال جشنواره نوروزی قزوین، قضاوت داوران استان در لیگ‌های فوتبال کشور و حضور تکواندوکار قزوینی در اردوی تیم ملی اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

سعید کشاورزی با حضور در دفتر باشگاه فوتسال کراپ الوند پس از مذاکره و توافق و امضای قراردادی به‌مدت یک فصل هدایت کراپ الوند را بر عهده گرفت. کشاورزی مربی جوان و با تجربه‌ای است که پس از قهرمانی با تیم شهرداری ساوه از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش ایسنا، کشاورزی در نخستین فصل حضور شهرداری ساوه در لیگ برتر با این تیم عنوان هشتمی را کسب کرد.

پیگیری مسابقات والیبال جشنواره نوروزی قزوین

به گزارش ایسنا، در روز دوم مسابقات والیبال جشنواره نوروزی قزوین تیم‌های شهید رجایی، توحید، راه‌آهن، هشت بهشت و شهدای آتش‌نشانی مقابل رقبا به برتری رسیدند.

در این مسابقات ۲۴ تیم در ۶ گروه چهار تیمی با هم رقابت می‌کنند. مسابقات والیبال محلات قزوین تحت عنوان جشنواره نوروزی بهار در بهار به میزبانی سالن بعثت قزوین پیگیری می‌شود.

قضاوت داوران استان در لیگ‌های فوتبال کشور

سه داور استان قزوین در لیگ‌های باشگاهی فوتبال مردان و زنان کشور قضاوت می‌کنند.

مجتبی قاسمی و سعید محمدی در دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و آبی‌پوشان جنوب کمک‌های اول و دوم خواهند بود. این دیدار در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

فاطمه نصیری هم دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و فراایساتیس کران فارس را در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور سوت خواهد زد.

تکواندوکار قزوینی در اردوی تیم ملی

مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو در حالی با حضور دوازده تکواندوکار آغاز شده است که مهران برخورداری از ملی‌پوشان استان قزوین هم در این اردو حضور دارد.

برخورداری خود را برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا آماده می‌کند و قرار است با برگزاری رقابت‌های درون اردویی چهره هشت تکواندوکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شود.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!