Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:06:06 GMT

عابدزاده در ترکیب، علیپور اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۵۴۵

دروازه‌بان و مهاجم ایرانی ماریتیمو جزو نفرات اصلی این تیم مقابل پورتیموننسی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتیموننسی با بهره‌مندی از جعفر سلمانی در فهرست بازیکنانش، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در حالی در ورزشگاه مونیسیپال دِ پورتیمائو مقابل ماریتیمو قرار می‌گیرد که این تیم امیر عابدزاده و علی علیپور را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر عابدزاده که پس از دو هفته نیمکت‌نشینی در مسابقه اخیرشان مقابل پورتو به ترکیب بازگشت و با وجود شکست تیمش نمایش خوبی داشت، امشب هم در جمع نفرات اصلی دیدار با پورتیموننسی دیده می‌شود.

 

 

 

 

علی علیپور، مهاجم ایرانی ماریتیمو نیز بعد از ۱۰ هفته دوری از ترکیب تیمش مجددا از ابتدا بازی می‌کند و سیزدهمین بازی فصل خود را مقابل یاران سلمانی انجام می‌دهد.

 

اما برخلاف دو بازیکن ایرانی ماریتیمو، جعفر سلمانی در ترکیب پورتیموننسی قرار نگرفته و برای دومین هفته پیاپی در بازی امشب تیمش نیمکت‌نشین است.

 

تیم فوتبال ماریتیمو با ۱۷ امتیاز قعرنشین جدول لیگ برتر پرتغال است و یاران سلمانی با ۱۹ امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاده‌اند.

امیر عابدزاده علی علیپور ماریتیمو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر عابدزاده علی علیپور ماریتیمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود