Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@09:10:37 GMT

استعفای شهردار فراغی منتفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۵۹۴

استعفای شهردار فراغی منتفی شد

با وساطت فرماندار کلاله، شهردار شهر فراغی که استعفای خود را به شورا تقدیم کرده بود؛ به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته شاهد انتشار خبری مبنی بر استعفای شهردار شهر فراغی شهرستان کلاله بودیم.

در همین راستا مردی، بخشدار بخش پیشکمر این شهرستان در گفتگو با گلستان ما با تایید این موضوع، گفت: اما این استعفا قطعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ابراهیمی فرماندار کلاله که روز گذشته قول وساطت و‌ حل این مشکل را داده بود؛ ساعتی پیش در گفتگو با این پایگاه خبری ، گفت: اختلاف بین شهردار و شورای شهر باعث تصمیم به استعفای خالقی شهردار شهر فراغی شده بود که ما با حضور در جمع شورا و شهردار این موضوع را حل کردیم و شهردار به کار خود ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام از کاندیدا‌های فدراسیون شطرنج که از روز ۱۵ فروردین آغاز شد، سرانجام روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به پایان رسید. در حالیکه تا روز گذشته تنها ۳ نفر ثبت نام کرده بودند که مهمترین آنها کمال جوانمرد دبیر سابق کمیته پارالمپیک بود، روز چهارشنبه و در آخرین روز ثبت نام ۱۲ نفر دیگر نام نویسی کردند تا تعداد کاندیدا‌های ثبت نامی فدراسسون شطرنج به ۱۵ نفر برسد. 

مهمترین اتفاق روز آخر عدم ثبت نام شادی پریدر سرپرست فدراسیون بود. پریدر که در روز آخر برای حضور در انتخابات استعفای خود را اعلام کرده بود، پس از دیدار با وزیر ورزش و مذاکره با وی از تصمیم خود منصرف شد و استعفای خود را پس گرفت تا در انتخابات حضور نداشته باشد. با منتفی شدن حضور پریدر ۱۲ کاندیدای دیگر به فدراسیون مراجعه کرده و برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند. 

بدین ترتیب با وجود حمایت جامعه شطرنج از وی، شادی پریدر که در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس فعالیت داشت و از ۲۷ آذر پارسال با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد، در انتخابات شطرنج حضور نخواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • انتصاب معاون اول قوه قضاییه پس از استعفای مصدق
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله
  • حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد