Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:55:03 GMT

مرفاوی: بازی با مس مهم‌تر از قهر مظاهری است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۷۳۹

مرفاوی: بازی با مس مهم‌تر از قهر مظاهری است

مربی تیم استقلال اعلام کرد که باید به عزیزی خادم کمک شود تا برنامه هایش را پیش ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی که به جای محمود فکری به نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان رفته بود، درباره این مسابقه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید: 


**خوشحالم دوباره در استان کرمان هستم
قبلا در کرمان کار کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم در این استان هستم. بازی سخت و مهمی داریم. با توجه به شرایطی که در جدول داریم باید این شرایط را حفط کنیم و بالاتر برویم و در کورس باشیم. آماده این بازی هستیم. تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم. مس هم تیم خیلی خوبی است. از این تیم شناخت داریم. در بازی های آخر نتایج خوبی گرفتند و از نظر روحی شرایط خوبی دارند.


**به دنبال 3 امتیاز دیدار با مس هستیم
تلاش بیشتری می‌کنیم که این سه امتیاز مهم را به دست بیاوریم. بچه های ما کاملا آگاه هستند و شرایط را به خوبی درک می‌کنند. آنها را از نظر روحی آماده کرده‌ایم که بتوانیم این 3 امتیاز را به دست بیاوریم.


**باید به عزیزی خادم کمک کنیم
فوتبال ایران باید مسیر جدیدی را طی کند. او با توجه به برنامه هایی که دارد امیدوارم بتواند به خوبی کار کند و شرایط فوتبال ما را چه داخلی و چه بین المللی بهتر کند. انشاالله کارایی خوبی داشته باشد. باید به او کمک کنیم که فوتبالمان در آسیا حرف اول را بزند و بتوانیم در آینده جام هایی هم داشته باشیم. باید در فوتبال داخلی هم تحولاتی ایجاد شود که شرایط تیم‌ها به لحاظ اقتصادی بهتر شود و تیم‌ها بتوانند از نظر اقتصادی کارایی لازم را در بحث مسابقات داشته باشند.


**دلیل غیبت فکری در نشست خبری؟
دلیل خاصی نداشت. ما یک کادرفنی هستیم و همه باید به هم کمک کنیم. اگر کسی شرایطش را نداشت که به لحاظ جسمانی من هستم، من نبودم نفرات دیگری هستند. باید با هم هماهنگ باشیم.


وی در خصوص اینکه آیا سرمربی استقلال قهر کرده، گفت: اصلا چنین مساله ای نیست.


**باید از شکست‌هایمان درس بگیریم
شرایط استقلال خوب است. بالای جدولیم و باید تلاش کنیم که امتیازات لازم را به دست بیاوریم تا به صدر جدول برسیم. هدفمان صدر جدول است. توانش را داریم. اگر شکستی داشتیم در گذشته، باید از آن درس بگیریم که در آینده جبران کنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.


**قهر مظاهری؟
من نمی خواهم به این موضوع بپردازم چون مهمتر از آن بازی فرداست که باید تمرکز لازم را داشته باشیم. این مربوط به مسئولان باشگاه است و باید تصمیاتشان را بگیرند و در زمان لازم اعلام می‌شود. مهمترین کار ما بازی فرداست. من نمی خواهم به این موضوع بپردازم چون مهمتر از آن بازی فرداست که باید تمرکز لازم را داشته باشیم. این مربوط به مسئولان باشگاه است و باید تصمیماتشان را بگیرند و در زمان لازم اعلام می‌شود. مهمترین کار ما بازی فرداست.


**مهری فردا بازی می‌کند؟
خیر. سعید مهری امروز اضافه شد و تمرینی با ما نداشته، در آینده از او استفاده می‌کنیم.


**مس کیفیت خوبی دارد
مس رفسنجان تیم خوبی است. بازی‌هایی که از این تیم دیدیم کیفیت و هماهنگی خوبی دارند. نتایج خوبی به دست آورده و فکر می کنم می‌تواند بهتر از این هم شود.


**غایبان بازی فردا
مرفاوی در مورد مصدومان و محرومان استقلال گفت: داریوش شجاعیان مصدوم است. محروم هم نداریم. 


**هیچ کس قول قهرمانی نمی‌دهد
انشاالله بتوانیم فردا بازی خوب و قدرتمندی انجام بدهیم. می‌دانیم از این بازی چه می خواهیم. ان شاالله بازیکنان ما با انگیزه و تمام توانشان بازی خوبی انجام بدهند. قول قهرمانی نمی‌دهم اما به فکر قهرمانی هستیم. هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد و چنین چیزی مشخص نیست. حتی صدرنشین فعلی هم نمی تواند قول قهرمانی بدهد چون 15 بازی باقی مانده اما ما برای قهرمانی می جنگیم تا آن را به دست بیاوریم.

استقلال تهران صمد مرفاوی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران صمد مرفاوی سرمربی دست بیاوریم قول قهرمانی بازی فرداست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۵الی۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد. سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران را در این مسابقات تشکیل خواهند داد.

نازنین فاطمه عیدیان که سال گذشته در رقابت‌های نوجوانان آسیا در ماده ۴۰۰ متر مانع اولین طلای تاریخ دوومیدانی زنان ایران در قهرمانی آسیا را به دست آورد؛ درخصوص میزان آمادگی خود برای شرکت در این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: در یک سال گذشته روزهای خوبی را از نظر ورزشی پشت سر گذاشتم. پاییز و زمستان دو مسابقه خیلی خوبی داشتم که هم به تجربیات من اضافه کرد و هم باعث شد از نظر حفظ آمادگی در شرایط خوبی باشم.

وی افزود: در جریان مسابقات داخل سالن آسیا من سه روز درگیر رقابت بودم. روز اول مقدماتی بود و روزهای بعدی هم فینال که این مدل مسابقه دادن برایم خیلی لذت بخش و پر از تجربه بود. در این مدت هم تمرینات خیلی خوبی را داشتم که امیدوارم بتوانم مجددا در رقابت‌های قهرمانی آسیا علاوه بر تکرار مدال طلا یک رکورد بهتری را هم به ثبت برسانم.

دونده ۴۰۰ متر با مانع ایران ادامه داد: از زمانی که مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب بازسازی شده است تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و حتی کیفیت غذاها نیز تغییر کرده است. تلاش فدراسیون و ما ورزشکاران این است که بتوانیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم. رقابت در این مسابقات سخت است اما ما همه تلاش مان را به کار خواهیم گرفت. در ماده ۴۰۰ متر با مانع تا جایی که اطلاع دارم دونده هندی و ژاپنی که از بهترین‌ها به شمار می‌روند؛ حضور دارند و قطعا با حضور آنها رقابت سختی در پیش خواهم داشت.

عیدیان در پاسخ به این پرسش که بعد از آن تاریخ سازی حمایتی از سوی مسوولان و فدارسیون دوومیدانی صورت گرفت؛ توضیح داد: برای مدال طلایی که در قهرمانی آسیا کسب کردم بله هم فدارسیون دوومیدانی و هم وزارت ورزش پاداش دادند اما هنوز برای مدال نقره‌ای که گرفتم وزارت ورزش پاداشی که قولش را داده بود را پرداخت نکرده است.

این ملی پوش دوومیدانی با بیان اینکه هدف بلند مدتم حضور در المپیک ۲۰۲۸ است؛ گفت: مانند هر ورزشکار دیگری به تنها چیزی که فکر میکنم حضور در بازیهای المپیک است. البته برای پاریس نمی‌توانستم برنامه داشته باشم اما با توجه به فرصت خوبی که تا المپیک بعدی داریم قطعا از حالا با برنامه برای کسب ورودی این رویداد بین المللی تلاش خواهم کرد. از ملی پوشان ایرانی تا به امروز در ماده ۴۰۰ متر با مانع هیچ نماینده‌ای در المپیک نداشتیم دوست دارم در این زمینه هم تاریخ سازی کنم.

وی در واکنش به تغییرات مدیریتی که فدراسیون دوومیدانی در یک سال گذشته پشت سرگذاشت؛ عنوان کرد: در یک سال گذشته به دلیل تغییرات زیادی که در بدنه مدیریتی فدراسیون رخ داد کمی بی ثباتی را در این رشته احساس کردیم ولی شاید چون اعزام ها سرجایش بود این بی ثباتی خیلی به چشم نیامد. من بشخصه هر رویداد را با یک رییس و یا سرپرست پشت سر گذاشتم. مسابقاتی را اعزام شدیم که صیامی رییس فدراسیون بود و سپس یک رویداد دیگر را زمانی اعزام شدم که افشین داوری در فدراسیون پست گرفته بود و قهرمانی داخل سالن را هم زمان مهدی مبینی پشت سرگذاشتم و حالا هم قهرمانی آسیا را با سرپرست جدید.

دارنده مدال طلای آسیا در پایان درباره دیدار ملی پوشان دوومیدانی با علی دایی اسطوره فوتبال گفت: دیدار ما با آقای دایی هماهنگ شده بود و قرار بود در این دیدار از ملی پوشانی که در مسابقات داخل سالن آسیا مدال گرفتند تقدیر شود. شب خوبی داشتیم و به شخصه از دیدن علی دایی استرس گرفته بودم. با اینکه حرفه‌ای دوومیدانی کار می‌کنم اما همیشه پیگیر فوتبال هم هستم و بیشتر طرفدار استقلال هستم ولی با این حال علی دایی همیشه ورزشکار محبوبم بوده است.

کد خبر 6083642

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم