Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در حالی که گفته می شد شهریار مغانلو امروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر خواهد شد، اما او در ساختمان باشگاه حضور پیدا نکرد.
به گزارش آریا، خلاف برخی خبرها شهریار مغانلو امروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر نشد. در حالی که برخی از سایت های خبری اعلام کرده بودند شهریار مغانلو امروز در محل باشگاه حاضر شده تا پس از گفتگو با مدیران باشگاه پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا کند، مغانلو در باشگاه حاضر نشد تا سرخ پوشان همچنان در انتظار تصمیم نهایی این بازیکن باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار مغانلو و مدیر برنامه هایش همچنان در حال مذاکره با مسئولان باشگاه سانتاکلارا هستند تا با رقم پایین تری رضایت نامه خود را گرفته و راهی پرسپولیس شوند. حال باید دید طی چند روز آینده این اتفاق رخ خواهد داد یا نه. اما آنچه مشخص به نظر می رسد، حضور مغانلو در جمع سرخ پوشان برای نیم فصل دوم بسیار محتمل است.
پرسپولیس در اولین بازی خود در نیم فصل دوم باید به مصاف تیم سایپا برود. محسن مسلمان که روزگاری مهندس پرسپولیسی ها بود، فردا باید مقابل پرسپولیس به میدان برود. محسن مسلمان با رفع مصدومیت، مشکلی برای همراهی سایپا در بازی فردا مقابل پرسپولیس نخواهد داشت. پرسپولیس در اولین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ، فردا (دوشنبه) میزبان تیم سایپا خواهد بود. نکته جالب توجه این دیدار به جز حضور یا غیبت مهدی ترابی، آمادگی محسن مسلمان برای رویارویی با گل محمدی و شاگردانش است.
محسن مسلمان که در بازی هفته نهم سایپا مقابل نفت آبادان از ناحیه همسترینگ دچار پارگی شده بود، پس از 2 ماه غیبت در تمرینات اخیر نارنجی پوشان حضور فعالی داشته و می تواند در صورت صلاحدید ابراهیم صادقی در ترکیب اصلی سایپا به زمین برود. محسن مسلمان روزگاری در خط میانی پرسپولیس حرف اول را می زد و در زمان برانکو ایوانکوویچ به همراه فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا و وحید امیری خط میانی پرقدرتی را برای پرسپولیس تشکیل داده بودند، حال باید با لباسی متفاوت مقابل تیم سابقش به میدان برود. رویارویی که بی تردید انگیزه های مسلمان را برای تقابل با هم‌ تیمی های سابقش، چند برابر خواهد کرد.
اگرچه سایپا یکی از کم خطرترین تیم های لیگ برتر در نیمه اول بازی ها بوده و پرسپولیس از این نظر وضعیت بهتری داد، اما عملکرد ابراهیم صادقی در تعویض ها به مراتب بهتر از یحیی گل محمدی بوده است. پرسپولیس و سایپا در حالی فردا به مصاف هم می روند که پرسپولیس در نیمه های اول به مراتب خطرناک تر از سایپا است اما سرمربی سایپا در تعویض ها عملکرد بهتری داشته است. کمترین گل در نیمه اول را بین تیم های لیگ برتری، سایپایی‌ها به ثمر رسانده اند. طبق آمار، شاگردان ابراهیم صادقی در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر،فقط یک‌ بار توانسته‌اند در نیمه اول مقابل حریفان به گل برسند.
این در حالی است که شاگردان یحیی گل محمدی از این حیث به مراتب عملکرد موفق تری را ارئه داده و توانسته اند در نیمه های اول بازی های خود 7 بار دروازه تیم های رقیب را باز کنند. پرسپولیسی ها در نیمه اول نیز 4 بار گل خورده اند.
یکی از نکات جالب توجه در بحث مربیان و شناخت آن ها از تیم مقابل به تعویض های آن ها در طول بازی مربوط می شود. معمولا مربیان هر تیمی که تعویض هایش عملکرد بهتری داشته باشند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته و تعویض های موفقی که انجام می دهد به تعویض های طلایی شهره اند. برهمین اساس نکته ای که در مورد بازی فردای پرسپولیس و سایپا مورد توجه است به عملکرد مربیان دو تیم در تعویض ها مربوط می شود. جایی که ابراهیم صادقی به مراتب بهتر از گل محمدی عمل کرده است.
نگاهی به بازی های برگزار شده در نیم فصل اول سایپا نشان می دهد 4 تعویض ابراهیم صادقی در نیم‌فصل اول موفق به گلزنی شده اند. به گونه ای که 4 تعویض صادقی، 7 امتیاز برای این تیم آورده است. این در حالی است که یحیی گل‌محمدی در جایگاه سرمربی پرسپولیس، هیچ تعویضی نداشته‌ که بازیکن تعویضی او بتواند در بازی گل زده و در نقش گلزن ظلاهر شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس مغانلو محسن مسلمان ابراهیم صادقی شهریار مغانلو محسن مسلمان نیمه اول نیم فصل تعویض ها گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی پهپادهای ایران و آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 شبکه WION هند در گزارشی به ابعاد تازه تاثیر پهپادهای ایرانی پرداخت. در بخشی از این گزارش تاکید شد: «این پهپاد ایرانی با تولیدات ساخت آمریکا رخ به رخ رقابت می‌کند... فروش پهپادهای ایرانی در بازارهای بین المللی از ماه اکتبر پارسال به طور فزاینده ای افزایش یافته است...»

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • «گینس» محسن تنابنده در میان فیلم‌های امروز تلویزیون
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • یک خارجی تعویض طلایی والیبال ایران شد
  • رویارویی پهپادهای ایران و آمریکا