Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت: فردا بازی بسیار دشواری برابر سپاهان در پیش داریم، اما این دشواری تنها برای ما نیست و این دیدار برای سپاهان نیز سخت خواهد بود. خبرگزاری میزان - سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*فردا بازی بسیار دشواری برابر سپاهان در پیش داریم، اما این دشواری تنها برای ما نیست و این دیدار برای سپاهان نیز سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*سپاهان سازمان مدیریتی خوب، کادر فنی باکیفیت و بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند فردا رقیب بسیار خوبی برای ما باشد، اما آن چیزی که فراتر از کیفیت و نام سپاهان برای ما مهم است این نکته است که تلاش کنیم اشتباهات خود در جریان بازی را نسبت به بازی‌های قبلی کاهش دهیم.

*مهم‌ترین و بزرگ‌ترین درسی که از دیدار هفته گذشته برابر پرسپولیس گرفتیم که در واقع بزرگ‌ترین درس ما از نیم‌فصل نخست محسوب می‌شود، این بود که خوب بودن در جریان بازی برای 45 دقیقه کافی نیست و در کنار داشتن کیفیت خوب، باید اشتباهات فردی خود را به‌ خصوص از لحظه انتقال از حمله به دفاع به حداقل برسانیم.

*امیر قلعه‌نویی در طول هفته در جلسات تمرین و آنالیز بارها و بارها درباره این موضوع با بازیکنان صحبت کرده است و این موارد را تمرین کرده و هم‌قسم شده‌ایم که تلاش کنیم با کم کردن اشتباهات خود در طول بازی، تمرکز بیشتر در 90 دقیقه و بسط دادن عملکرد باکیفیت خود به تمام طول بازی به جاده و مسیر موفقیت برگردیم. امیدوارم بتوانیم این کار را از بازی فردا برابر سپاهان آغاز کنیم و عملکردی خوب با حداقل اشتباه در طول 90 دقیقه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: بهاروند: در پرونده ویلموتس شرایط خوبی داریم/ تاج و کفاشیان به تنهایی تصمیم‌گیرنده نبودند انتهای پیام/ برچسب ها: گل گهر سیرجان سعید الهویی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر سیرجان گل گهر سیرجان سعید الهویی برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی

تیم‌های سپاهان و ذوب آهن چهارشنبه در حالی هفتاد و چهارمین دربی رسمی اصفهان را برگزار می‌کنند که دو دیدار آخر به نفع تیم طلایی پوش به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ذوب آهن و سپاهان دو قطب فوتبال اصفهان و ایران تاکنون ۷۳ بار در دیدارهای رسمی برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که ۲۸ بار سپاهان و ۱۹ بار ذوب آهن پیروزی را به نام خود ثبت کرده‌اند، ضمن اینکه ۲۵ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

از ۷۳ رویارویی دو تیم، ۴۵ بازی مربوط به رقابت‌های لیگ برتر است که از این ۴۵ بازی سپاهان ۲۱ برد و ذوب آهن ۱۲ برد در کارنامه دارند و ۱۲ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در همه دربی‌های رسمی قبلی ۱۵۰ گل به ثمر رسیده است که سپاهان ۸۵ گل و ذوب آهن ۶۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

سپاهان در حالی میزبان ذوب آهن خواهد بود که در دو تقابل قبلی برابر ذوب آهن به پیروزی رسیده است اما از آخرین برد ذوب آهن مقابل سپاهان بیش از دو سال می‌گذرد. ذوب آهن آخرین بار در بازی دور رفت دو فصل پیش در فولادشهر با تک گل سجاد دانایی موفق به شکست سپاهان شد. همچنین آخرین باری که ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان موفق به شکست ذوب آهن شد مربوط به دی‌ماه سال ۱۳۹۶ است، دیداری که امیر قلعه نویی هدایت ذوب آهن را بر عهده داشت و با ذوب آهن با گل‌های میلاد فخرالدینی و مرتضی تبریزی برابر تک گل ساسان انصاری موفق به شکست دو بر یک سپاهان شد.

اما یک سپاهانی نیز آمار ویژه‌ای در تقابل‌های اخیر برابر ذوب آهن دارد. شهریار مغانلو، مهاجم سپاهان که سومین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد در سه دربی آخر اصفهان گلزنی کرده است و از این حیث در حال حاضر رکورددار است، او که تاکنون سه گل در دربی اصفهان زده است در صورت گلزنی در دربی پیش رو هم رکورد گلزنی متوالی در دربی اصفهان که متعلق به خودش است را ارتقا می‌دهد و هم به رکورددار گلزنی در دربی اصفهان یعنی مهدی رجب زاده که پنج گل در دربی اصفهان زده است نزدیک می‌شود.

آمار و ارقام کامل رویارویی سپاهان و ذوب آهن:

کد خبر 744538

دیگر خبرها

  • سپاهان و شروع جدید فصل سخت از فردا!
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • رقیب بیرانوند در یک قدمی ثبت رکوردی تاریخی