Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگران می‌گویند، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مخزن اطلاعات شهروندان این رژیم را به شرکت فایزر فروخته است و این رژیم را به میدان آزمایش‌های علمی تبدیل کرده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از ائتلاف با شیاطین دست نمی‌کشد تا در پست نخست‌وزیر باقی بماند و از محاکمه‌ای که به دلیل اتهامات فساد در انتظارش است، شانه خالی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر تحلیلگران و کارشناسان رژیم صهیونیستی  معتقدند که نتانیاهو که در مهار کرونا شکست خورده، از این مساله بهره‌برداری کرده و با شرکت آمریکایی فایزر  برای دریافت میلیون‌ها واکسن کرونا توافق کرده است. نتانیاهو پول لازم را برای انعقاد این قرارداد با این شرکت آمریکایی پرداخت کرده است. مهم‌تر از این نتانیاهو این رژیم را به میدان آزمایش‌ها تبدیل کرده است. صندوق‌های بیماران در رژیم صهیونیستی برخلاف دیگر کشورهای جهان اطلاعاتی را درباره هر شهروند از زمان تولد جمع‌آوری می‌کنند و این مساله برای او این فرصت را ایجاد کرده که مخزن اطلاعات را به این شرکت آمریکایی پیشنهاد دهد و این شرکت با اشتیاق آن را قبول کرده است.

با آغاز واکسیناسیون در اراضی اشغالی نتانیاهو توافق با فایزر را تکذیب کرد. به رغم حملات و انتقاداتی که علیه وی در مطبوعات برای اثبات فروش مخزن اطلاعات شهروندان وجود دارد اما او مجددا این مساله را تکذیب کرد و مدعی شد که به لطف اموال و روابط شخصی با مدیرکل فایزر توانسته هدف مورد نظرش را محقق کند.

خبرنگاران و تحلیلگران می‌گویند یکی از عادت‌های نتانیاهو و مهم‌ترین ویژگی‌هایش دروغ‌گویی است. مدیرکل فایزر در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گفته بود که به لطف مخزن اطلاعاتی که به آن دست یافته رژیم صهیونیستی به میدان آزمایش‌های این شرکت تبدیل شده است.  همین اظهارنظر کافی بود تا دروغ‌گویی نتانیاهو را ثابت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نتانياهو کرونا در جهان رژیم صهیونیستی شرکت آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم

ولیام برنز رئیس سازمان سیا اعلام کرد: اگر اطلاعات و حمایت‌های ما و شرکایمان نبود مقابله اسرائیل با این حمله با شکست مواجه می‌شد.

سرویس جهان مشرق - تصاویر ماهواره‌ای که به آن دست یافته، همچنین نشان دهنده صف‌های خودروها و تجهیزات نظامی اشغالگران است که با نظم در اطراف بیمارستان دوستی ترکیه‌ در غزه مستقر هستند و سنگر تشکیل داده‌اند.

این گزارش همزمان با آن منتشر می شود که رژیم صهیونیستی در ادامه تخریب هدفمند نظام بهداشتی و درمانی نوار غزه، بزرگترین کارخانه داروسازی این باریکه در شهر دیرالبلح را بمباران کرد.

شهرداری دیرالبلح اعلام کرد: هدف رژیم صهیونیستی از این اقدام، تخریب امکانات نوار غزه، غیر قابل سکونت کردن آن و همچنین تکمیل پازل تخریب هدفمند کلیه بخش های مورد نیاز برای بقای فلسطینی ها در سرزمینشان است.

از سوی دیگر، سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز با اشاره به عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه مراکز درمانی، گفت که بیمارستان‌های شمال نوار غزه به طور کامل تخریب شده‌اند و کودکان به طور عمدی و سازماندهی‌شده هدف قرار گرفته‌اند.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت که رژیم اشغالگر، عملیات نظامی سازماندهی شده علیه نظام بهداشت و درمان نوار غزه انجام می‌دهد.

وی گفت که رژیم اشغالگر به دنبال کوچاندن اجباری فلسطینیان از شمال نوار غزه به جنوب آن است و عملیات هدف قرار دادن بیمارستان‌های نوار غزه نیز به صورت هدفمند انجام می‌شود.

القدره افزود: رژیم صهیونیستی به طور عمدی و سازماندهی‌شده کودکان غزه را ترور می‌کند و این رژیم تاکنون ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک را به صورت مستقیم هدف آتش قرار داده و به شهادت رساند و علاوه بر آن ۳۰ کودک نیز بر اثر سوء تغذیه جان باختند.

تحولات سرزمین های اشغالی - صد نود و پنجمین روز جنگ

دعوت جنبش اسلامی فلسطین از مردم برای حضور در مسجدالاقی به منظور دفاع از مسجد مبارک/ واللا: تصویر پیروزی کاملی که نتانیاهو وعده آن را داده بود، بین ساحل غزه و شهرک تخلیه شده المطله درهم شکست

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۴ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. این وزارتخانه افزود که در این حملات ۴۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۳ نفر هم زخمی شدند. شمار شهدای جنگ در غزه تا این لحظه به ۳۴۰۱۲ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶۸۳۳ نفر افزایش یافته است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای عموم ساکنان کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و اعتکاف در داخل آن از امروز تا روز دوشنبه آینده برای دفاع از این مسجد مبارک و به شکست کشاندن طرح‌های شوم دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی برای آوردن قربانی به داخل این مسجد به مناسبت اعیاد یهودی فراخواند.

این جنبش ضمن تمجید از جهاد و جانفشانی‌های ملت فلسطین در راستای دفاع از قدس و مسجد الاقصی و مقابله همه جانبه با دولت جنایتکار رژیم صهیونیستی و جنایتکارانه جنگی اسرائیلی همچون بن گویر، سراسر امت و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجد الاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.

نیوزویک در گزارشی تاکید کرد که به رغم گذشت ۶ ماه از جنگ در غزه، جنبش حماس همچنان کنترل اوضاع در این باریکه را در دست دارد.

پایگاه خبری عبری زبان "میدا" اعلام کرد یک سند داخلی ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرده که حماس به سرعت در حال بازیابی توانایی‌های دولتی خود است. منبع مذکور نسبت به توانایی ارتش رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف جنگ اظهار شک و تردید کرده است.

ادامه درگیری ها در شمال سرزمین های اشغالی

پایگاه خبری واللا بیان کرد که تصویر پیروزی کاملی که نتانیاهو وعده آن را داده بود، بین ساحل غزه و شهرک تخلیه شده المطله درهم شکست و پس از گذشت بیش از نیم سال از جنگ، دولت رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته سیاست یا استراتژی مرحله بعد از جنگ را ارائه دهد. منبع مذکور اشاره کرد که در چنین شرایطی، حماس ثابت و پابرجا مانده و دوباره به قدرت بازگشته است و نتانیاهو بخاطر عدم فروپاشی ائتلاف دولتی خود، از اتخاذ تصمیمات سیاسی سخت خودداری می‌کند و همه را بلاتکلیف نگه داشته است.

آخرین تحولات درگیری های میدانی

گروهان‌های قدس اعلام کرد نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در شرق و جنوب شهر غزه با موشک‌های ۱۰۷ هدف قرار داده است.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز حملاتی را به شرق رفح در جنوب نوار غزه آغاز کرده است. طی ساعات اخیر مناطق الشوکه، صوفا و اطراف منطقه المطار و النهضه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. همزمان با این حملات، پهپادهای جاسوسی اسرائیلی هم در ارتفاعات کم در آسمان مناطق مختلف رفح به پرواز درآمدند.

ویرانی یکی از مدارس محل اسکان آورگان در حمله رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد رژیم صهیونیستی تاسیسات پدافند هوایی در جنوب این کشور را هدف قرار داده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد در درگیری‌های امروز در اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم، ۴ نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند یک موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده و به خودرویی در این منطقه اصابت کرده است.

حزب الله لبنان اعلام کرد یک جیپ هامر ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه المطله در شمال فلسطین اشغالی منهدم کرده و تعدادی از نیروهای اشغالگر را کشته و زخمی کرده است.

هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط حزب الله لبنان

منابع عبری زبان اعلام کردند شامگاه امروز جمعه ۵ موشک از شمال نوار غزه به سمت سدیروت در جنوب فلسطین اشغالی شلیک شده است.

کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شهر غزه از دو هفته پیش با فاجعه و دردسر تازه‌ای مواجه شده است که عبارت است از توقف تمامی چاه‌های آب در این شهر به طور کامل به سبب اتمام سوخت. دفتر مذکور اشاره کرد که شهر غزه اکنون به ویژه به سبب قطع شدن جریان آب در نتیجه توقف آبرسانی از خط میکروت از آغاز جنگ، به طور کامل دچار بی آبی شدید شده است.

این دفتر بیان کرد که دشمن صهیونیستی ایستگاه شیرین‌سازی آب غزه را به طور کامل تخریب کرده و بیش از ۴۰ چاه آب و ۱۲۰ متر از شبکه آبرسانی هم به طور کامل تخریب شده است. دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه تاکید کرد که با افزایش دمای هوا و درخواست بیشتر فلسطینیان برای آب، این بحران شدیدتر شده است.

ولیام برنز رئیس سازمان سیا: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو در هفته جاری، نشان دهنده دردسر استراتژیک و سیاسی است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد حمله شنبه گذشته ایران به رژیم صهیونیستی یکی از بزرگترین حملات پهپادی و موشکی بود که جهان آن را مشاهده کرد. رئیس جمهور آمریکا با اشاره به نقش این کشور در مقابله با این حمله افزود: ما از اسرائیل دفاع کردیم و به آنها برای مقابله با این حمله کمک کردیم، امروز ایران با محدود شدن صادرات خود و افزایش تحریم‌ها تاوان این اقدام را پرداخت می‌کند.

در همین زمینه ولیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نیز اعلام کرد: اگر اطلاعات و حمایت‌های ما و شرکایمان نبود مقابله اسرائیل با این حمله با شکست مواجه می‌شد. حمله ایران به اسرائیل در نهایت شکستی بزرگ محسوب می‌شود.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت تاکید کرد که خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه پس از اینکه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی حمله ادعایی در داخل ایران را "مسخره" خواند، خواستار برکناری فوری او شدند. آن‌ها تاکید کردند بن گویر با این اظهارات جان فرزندان ما را به خطر می‎‌اندازد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نزدیک به نتانیاهو اعلام کرد که ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم. منبع مذکور همچنین مدعی شد که ما ثابت کردیم قادر به نفوذ به ایران هستیم. این منبع بیان کرد که ما اکنون ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم.

رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند که سکوت کامل نتانیاهو در هفته جاری، نشان دهنده دردسر استراتژیک و سیاسی است که حمله ایران (به اراضی اشغالی) برای او ایجاد کرده است.

دیگر خبرها

  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • بایدن برای منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل التماس می‌کرد
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت
  • پاس گل میدان به دیپلماسی
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی