Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: میزان کمک‌های انجام شده در جریان پویش لبخند رضایت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در استان کرمان ۱۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در قالب تلفن همراه، تبلت، بسته لوازم‌التحریر و بسته‌های معیشتی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علیرضایی در مورد برگزاری نهضت کمک مؤمنانه در استان کرمان اظهار کرد: این نهضت از اسفند سال ۹۸ تا مهر ماه سال ۹۹ ادامه داشت و پس از آن با آغاز مدارس محوریت فعالیت‌ها به‌سمت موضوعات آموزشی و پرورشی در قالب پویش لبخند رضایت سوق پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال تحصیلی، امسال در شرایط کرونایی بود و محدودیت در برگزاری کلاس‌ها در مدارس وجود داشت. با توجه به این‌که راه‌های ارتباطی برای آموزش همچون فضای مجازی و تلویزیون مدرسه وجود برای برخی از دانش‌آموزان وجود نداشت نیازمند تشکیل ستادی بودیم که در جریان این پویش نیاز دانش‌‌ آموزان را برآورده کند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمان با بیان اینکه این ستاد با ترکیبی از بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌ آموزی، سپاه، بسیج طلاب، آموزش و پرورش اداره کل استان و ... تشکیل شد، گفت: به‌ منظور تداوم فرآیند تحصیل به فراخور امکانات و مناطق موضوع آموزش به‌ صورت حضوری (با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) و غیرحضوری به انجام رسید.

علیرضایی گفت: پویش لبخند مهربانی به‌طورکلی در سه محور کارهای جهادی، آموزشی-پرورشی و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت مطرح بود.

وی در خصوص کمک‌های انجام گرفته به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سطح استان کرمان و در قالب پویش لبخند رضایت نیز بیان کرد: یک هزار و ۶۷ گوشی تلفن همراه به ارزش ۲۲ میلیارد ریال، یک هزار و ۳۷۱ بسته کمک آموزشی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال، ۹ هزار و ۸۵۷ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۱۶ میلیارد ریال و بسته کمک‌های معیشتی به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در میان دانش‌آموزان در سطح استان کرمان توزیع شد.

مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمان ارزش ریالی کلیه کمک‌های انجام گرفته بسیج فرهنگیان را ۱۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

علیرضایی در ارتباط با میزان تولید محتوا و تعامل با رسانه‌ها در جریان پویش لبخند رضایت نیز عنوان کرد: حدود ۴۰۰ عکس از سوژه‌های خبری همچون معلمانی که در شرایط کرونایی و بسیجی‌ وار شرایط آموزش دانش‌آموزان بی‌بضاعت را بر عهده داشتند تهیه شد. انجام یک هزار و ۲۹۵ مصاحبه، تولید ۷۰ خبر، ۲۲ مورد گزارش استانی، تهیه ۳۸ مستند و ۱۲۴ فیلم کوتاه به‌ منظور پوشش فعالیت‌های جهادی در جریان این پویش انجام پذیرفت.

وی افزود: حدود ۲۷۴ هزار نفر ساعت در فضای مجازی فعالیت داشتند و فرآیند آموزش و اطلاع‌رسانی را به ۴۰۶ هزار دانش‌آموز استان کرمان انجام دادند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمان افزود: در جریان اجرای پویش لبخند رضایت توسط بسیج فرهنگیان ۳۰ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل به‌ صورت حضوری و ۹۶ هزار و ۹۷۶ نفر به‌ صورت غیرحضوری در ۲۱۶ هزار نفر ساعت آموزش دیدند.

علیرضایی در پایان گفت: ۵ هزار و ۵۴۳ معلم فرآیند آموزش را در پویش لبخند رضایت بر عهده داشتند.

منبع: دانا

کلیدواژه: دانش آموزان بی بضاعت پویش لبخند رضایت میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم

این روز‌ها فراهم کردن امنیت عبور و مرور دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شهدا ۳۷ مالک اشتر شمالی در شهر کرمان به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آنها شده است. به گفته شهروندخبرنگار ما مقابل درب این مدرسه هیچ سرعت گیری وجود ندارد و خودرو‌ها با سرعت از این خیابان عبور می‌کنند. این موضوع می تواند برای دانش آموزان حادثه ساز باشد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام وقت بخیر مدرسه دخترانه شهدا ۳۷ مالک اشتر شمالی در شهر کرمان هیچ گونه سرعت گیر در جلوی مدرسه برای کنترل سرعت خودرو‌ها بعد از تعطیلی مدارس ایجاد نشده و هر لحظه جان دانش آموزان در خطر تصادف است و خودرو‌ها با سرعت بالا حرکت می‌کنند. در واقع دانش آموزان باید با ترس و دویدن از خیابان عبور کنند. لطفا پیگیری کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمان

بیشتر بخوانید:

ایمنی مدرسه؛ درخواست دانش آموزان مدرسه معراج شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان