Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:21:44 GMT

غیبت حسینی در ترکیب بازی با فنرباغچه

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۹۱۵

مدافع ایرانی ترابزون اسپور دیدار با فنرباغچه کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را در لیست دارد، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه مدیکال پارک به مصاف فنرباغچه رده سومی خواهد رفت.

 

سید مجید حسینی پس از پنج حضور متوالی تعویضی، در دیدار با گُزتپه نیمکت‌نشین شد و در مسابقه هفته قبل برابر باشاک‌شهیر استانبول به دلیل مصدومیت حضور نداشت، امشب مجددا به لیست دیدار با فنرباغچه بازگشته و جزو نفرات ذخیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور که در این فصل ۱۰ بار در سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته، در شرایطی امشب مقابل فنرباغچه جزو ترکیب تیمش قرار نگرفته که طی هشت مسابقه اخیرشان نیز حضور در جمع نفرات اصلی را تجربه نکرده است.

 

ترابزون اسپور در حال حاضر با سه امتیاز کمتر نسبت به فنرباغچه و با ۴۸ امتیاز در جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفته و امیدوار است با برتری در دیدار امشب این فاصله را جبران کند.

ترکیه ترابزون سید مجید حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه ترابزون سید مجید حسینی ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماهدربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / الریاضی

کوارتر دوم: ۲۲ بر ۱۰ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۰ / الریاضی

شایان ذکر است، دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزارخواهد شد.

کد خبر 6088806

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!