Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی فردا سخت و مهم است. باتوجه به شرایطی که در جدول داریم، می‌خواهیم این شرایط را حفظ کنیم، بالاتر بیاییم و در کورس باشیم.

خبرگزاری میزان - صمد مرفاوی مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر میخوانید:

*خیلی خوشحالم که به شهر رفسنجان آمده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من قبلاً در اینجا کار کردم و خوشحالم الان در این شهر هستم.

*بازی فردا سخت و مهم است. باتوجه به شرایطی که در جدول داریم، می‌خواهیم این شرایط را حفظ کنیم، بالاتر بیاییم و در کورس باشیم.

*آماده بازی مقابل مس رفسنجان هستیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. ما شرایط را به خوبی درک می‌کنیم و کاملاً از مس شناخت داریم.

*در بازی‌های آخر هم نتایج خوبی گرفتند و شرایط خوبی دارند. ما تلاش خودمان را بیشتر می‌کنیم تا سه امتیاز مهم را به دست بیاوریم. بچه‌ها کاملاً آگاه هستند که باید سه امتیاز را به دست بیاوریم.

*غیبت فکری دلیل خاصی نداشت. ما کادر فنی هستیم و همه باید به یکدیگر کمک کنیم. اگر کسی به لحاظ جسمانی شرایطش را نداشت،‌ باید با هم هماهنگ باشیم تا ان‌شاءالله کار را جلو ببریم.

*ما بالای جدول هستیم و شرایط‌مان خوب است. باید تلاش کنیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و به صدر جدول برسیم. هدف‌مان صدر جدول است و بچه‌ها کاملاً به این موضوع آگاه هستند. توان این را هم داریم. اگر هم شکستی داشتیم باید از آن درست بگیریم و در آینده آن را جبران کنیم.

*قهر رشید مظاهری؟ نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم، چون مهمتر از آن بازی فرداست که باید تمرکز لازم را داشته باشیم. این مربوط به مسئولان باشگاه است و باید تصمیاتشان را بگیرند و در زمان لازم اعلام می‌شود. مهمترین کار ما بازی فرداست.

*استفاده از سعید مهری؟ خیر. مهری امروز اضافه شد و تمرینی با ما نداشته، در آینده از او استفاده می‌کنیم.

*مس رفسنجان تیم خوبی است. بازی‌هایی که از این تیم دیدیم کیفیت و هماهنگی خوبی دارند. نتایج خوبی به دست آورده و فکر می‌کنم می‌تواند بهتر از این هم شود.

*داریوش شجاعیان مصدوم است. محروم هم نداریم.

*ان شاالله بتوانیم فردا بازی خوب و قدرتمندی انجام بدهیم. می‌دانیم از این بازی چه می‌خواهیم. ان شاالله بازیکنان ما با انگیزه و تمام توانشان بازی خوبی انجام بدهند. قول قهرمانی نمی‌دهم، اما به فکر قهرمانی هستیم. هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد و چنین چیزی مشخص نیست. حتی صدرنشین فعلی هم نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد، چون ۱۵ بازی باقی مانده، اما ما برای قهرمانی می‌جنگیم تا آن را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: سعید مهری به استقلال پیوست

انتهای پیام/

 

برچسب ها: استقلال فکری مس رفسنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فکری مس رفسنجان قول قهرمانی مس رفسنجان بازی فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، در بازی مهم هفته سی و چهارم سری A تیم‌های میلان و اینتر از ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت.

نتیجه این بازی سرنوشت قهرمان این فصل ایتالیا را مشخص خواهد کرد. اینتر در صورت شکست حریف مستقیم خود در صدر جدول، قهرمانی‌اش مسجل می‌شود.

نراتزوری اکنون با 83 امتیاز در صدر جدول جای دارد و در فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل -بدون در نظر گرفتن بازی امشب- 14 امتیاز بیشتر از میلان کسب کرده است.

شاگردان سیمونه اینزاگی اگر سه امتیاز این بازی را کسب کنند به طور قطع مقام قهرمانی را به نام خود کرده و در هفته‌های باقی مانده با خیال راحت کار را دنبال می‌کنند.

ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر اعلام شده است:

میلان: مایک مانیان، داویده کالابریا، متئو گابیا، فیکایو توموری، تئو هرناندز، یاسین آدلی، تیانی ریندرز، یونس موسی، روبن لوفتوس-چیک، کریستین پولیشیچ و رافائل لیائو

اینتر: یان زومر، بنجامین پاوارد، فرانچسکو آچربی، الساندرو باستونی، متئو دارمیان، نیکولو بارلا، هاکان چالهان اوغلو، هنریک مخیتاریان، فدریکو دی‌‌مارکو، مارکوس تورام، لائوتارو مارتینز

دیگر خبرها

  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • تیموری: برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگیم
  • بیرانوند باید بداند پرسپولیس مال او نیست