Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:34:09 GMT

بازار شادگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۹۶۲

بازار شادگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، امید صبری پور ظهر امروز یکشنبه در حاشیه بازید از اجرای تعطیلی بازار شادگان، اظهار کرد: تیم بازرسی مقابله با کرونای شهرستان شادگان متشکل از بازرسی فرمانداری، بهداشت، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اصناف با حضور در سطح بازار شهرستان از روند اجرای تعطیلی اصناف بازدید و بر رعایت بهداشت و سلامت واحدهای صنفی فعال به صورت مستمر و روزانه نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم تعطیلی بازار و رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا توسط اصناف و بازاریان تأکید کرد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا شهرستان همه اصناف به جز داروخانه‌ها، نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، لبنیاتی، قصابی، مرغ و ماهی و میوه و تره‌بار، مابقی واحدهای صنفی و کسبه در راستای پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است و حق فعالیت ندارند.

وی تصریح کرد: تعطیلی بازار و واحدهای صنفی غیرضروری در این شهرستان با هدف جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان و بازاریان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

صبری پور با تأکید بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه، گفت: تمام مسئولان ادارات شهرستان شادگان مصوبات و تصمیمات ستاد کرونا را به دلیل حفظ سلامت مردم در دستور کار خود قرار گیرند و در این زمینه هیچ‌گونه کم‌کاری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

کد خبر 5158234

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شادگان شیوع کرونا شادگان اصناف و بازاریان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد کرونای انگلیسی زلزله گرگان بوشهر شیراز بارش برف اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود