Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گل‌گهر فقط بازی مستقیم انجام نمی‌دهد بلکه کارهای تاکتیکی فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد که تلاش کردیم برای همه آنها برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش برنا؛ محرم نویدکیا عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قطعاً فردا بازی بسیار سختی برابر گل‌گهر خواهیم داشت چون این تیم واقعاً تیم باکیفیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که در بازی آخر خود نتیجه عجیبی به دست آورده اما اگر منطقی باشیم باید آن بازی را نادیده بگیریم و به نتایج بازی‌های گذشته این تیم نگاه کنیم.

وی افزود: می‌دانیم بازی سختی برابر گل‌گهر داریم چون این تیم کادر فنی و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد، به‌خصوص که اعضای کادر فنی آنها تجربه زیادی در لیگ برتر دارند و نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته‌اند. می‌دانیم روز بسیار سختی پیش رو داریم و اگر می‌خواهیم از این بازی امتیاز بگیریم باید با تمرکز بالا و با تمام توان خود بازی کنیم. به همین خاطر همه ما باید از دقیقه یک تا دقیقه آخر بازی بدون هیچ‌گونه اشتباهی بازی کنیم چون این دیدار سخت برای ما بسیار مهم است. امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم تا هواداران سپاهان هم خوشحال شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره اینکه چه برنامه‌ای برای تقابل با تیمی مانند گل‌گهر با سبک بازی مستقیم دارد، گفت: واقعیت این است که گل‌گهر فقط بازی مستقیم انجام نمی‌دهد بلکه کارهای تاکتیکی فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد که تلاش کردیم برای همه آنها برنامه‌ریزی کنیم. امیدوارم بتوانیم برنامه‌های خود را با کمترین اشتباه در زمین انجام دهیم و بازیکنان باید تا جایی که می‌توانند با تمرکز صد درصدی بازی کنند که به مشکل برنخوریم. گل‌گهر فقط بازی مستقیم انجام نمی‌دهد و چندین تاکتیک خیلی خوب دارد که باید واقعاً مراقب نوع بازی آنها باشیم.

نویدکیا در پاسخ به سوال دیگر تسنیم درباره استراتژی سپاهان در نقل و انتقالات و اینکه آیا شاهد تغییر ملموسی در این تیم خواهیم بود یا خیر، بیان کرد: ما خیلی به فکر تغییرات نیستیم و شاید سه چهار بازیکن از پیش ما رفته‌اند که جدایی آنها هم بیشتر جنبه انسانی داشت چون در سپاهان بازی کمتری به آنها رسیده بود و شاید در تیم دیگری بتوانند شانس خود را بیشتر امتحان کنند. سبحان پسندیده برای خدمت سربازی به ملوان رفت، پاپی به ذوب‌آهن و دهقانی به نساجی رفتند. همچنین جدایی مهدی کیانی هنوز قطعی نیست و در حال مذاکره با تیم‌های دیگر است تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند. در کل شاید اصلاً ورودی نداشته باشیم و اگر شرایطی فراهم شد شاید در حد یک بازیکن به خدمت بگیریم و اگر نشد، هیچ‌گونه تغییراتی برای ورود بازیکن نخواهیم داشت و مانند نیم‌فصل اول به کارمان ادامه می‌دهیم.

وی اضافه کرد: شاید همه مربیان این صحبت را تکرار می‌کنند اما خطاب به هواداران می‌گویم که جای آنها در ورزشگاه‌ها خالی است اما دوست دارم باز هم تأکید کنم که بیماری کرونا خطرناک است و تا جایی که می‌توانند از خود مراقبت کنند و از داخل منازل خود به ما کمک کنند و انرژی مثبت بدهند تا بتوانیم این مسیر را تا پایان ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: باز هم تکرار می‌کنم که روزهای سختی خواهیم داشت و این حرف را به خودم، کادر فنی و بازیکنان تیمم می‌گویم که باید با تمام وجود و بسیار تلاش کنیم و سختی‌ها را یکی پس از دیگری بگذرانیم تا در نهایت نتایج و رتبه خوبی در جدول کسب کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر محرم نویدکیا نقل و انتقالات گل گهر سرمربی سپاهان فوق العاده ای بازی مستقیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم

ایسنا/کرمان سرمربی مس رفسنجان گفت: برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی به تلاش زیاد بازیکنانش نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، امشب در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: همه بازی‌های جام حذفی حکم فینال دارد، چون شما شانس دیگری ندارید و به همین خاطر، بازی حساسی خواهد بود. در جام حذفی مهم نیست که به چه تیمی می‌خورید. مهم این است که اگر ببازید کلاً باید یک جام را کنار بگذارید و به همین علت برای همه تیم‌ها، بازی‌ها مهم است.

او گفت: تیم پیکان تیم فوق‌العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم داشته است.نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌ و امتیازات خیلی خوبی گرفته‌اند. در بازی قبلی در لیگ هم از ما امتیاز گرفتند. این نشان می‌دهد که بازی فوق‌العاده سختی در پیش‌رو داریم. باید با تمرکز بالا و برنامه‌ریزی به مصاف حریف برویم و تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه هر دو تیم این شانس دارند افزود: با شناختی که از تیم پیکان داریم و بازی‌هایی که از آنها دیده‌ایم می فهمیم که این بازی هرگز برای ما راحت نیست. دیداری فوق‌العاده سنگین است که امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای