Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:33:11 GMT

پلیس از مؤلفه های اصلی ایجاد امنیت در جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۰۲۲

پلیس از مؤلفه های اصلی ایجاد امنیت در جامعه است

سردار مهدیان نسب، پلیس را از مؤلفه های اصلی ایجاد امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  سردار«محمد مهدیان نسب»، امروز(10 اسفند) در دیدار با امام جمعه ازنا اظهارداشت: نیروی انتظامی در برابر هر گونه ناامنی با قدرت ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان ادامه داد: با همه افرادی که نظم وامنیت جامعه را به هر نحوی بر هم می زنند، برخورد قاطع خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان لرستان ۵۰۰ شهید را در راه دفاع مقدس و حفظ نظم و امنیت، با افتخار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: نیروی انتظامی لرستان همچنین یک هزار و ۲۰۰ جانباز سرافراز را از زمان دقاع مقدس تاکنون تقدیم امنیت مردم کرده است.

 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ایثارگری و شهادت طلبی همچنان در نیروی انتظامی ساری و جاری است، افزود: نیروی انتظامی لرستان، امروز عملکردی مورد توجه فرمانده معظم کل قوا دارد.

 

سردار مهدیان نسب خاطرنشان کرد: امروز پلیس افتخار دارد که به عنوان یکی از مؤلفه های اصلی ایجاد امنیت در جامعه است و با استفاده از نیروی انسانی متعهد و ولایت مدار تا به امروز خوش درخشیده است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: جامعه نیروی انتظامی امنیت انتظامی لرستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

سردار یحیی الهی  اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر و رهنمود‌های فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اهمیت طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه با حضور عوامل انتظامی استان، در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر، ۳۳ سارق و چهار مالخر دستگیر شدند و ۲۳۵ کیلو و ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار الهی گفت: ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توقیف چهار دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی) و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه از دیگر اقدامات این طرح است.

وی گفت: در این طرح چهار نفر اراذل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی نیز دستگیر شدند، ۱۵۸ دستگاه خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینک شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان