Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مسلمی با تاکید براینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار جهادی بی منت برای مردم احتیاج دارد، گفت: مصداق واقعی جهاد این که بتوانیم مشکلات مردم را کم کنیم؛ هرجایی که توانستیم مشکلات مردم را کم کنیم بزرگترین مبارزه با استکبار صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی»امروز(10اسفند) در آئین پاسداشت شهدای صنعت برق و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با عنوان«با ستاره ها می مانیم»  که با حضور حجت الاسلام والمسلمین« محمدباقر محمدی لائینی»نماینده ولی فقیه درمازندران و به همت سپاه کربلا و شرکت توزیع نیروی برق مازندران برگزار شد، اظهار کرد: امروز در مجموعه کشور نیازمند کارهای اثرگذار در حوزه امید آفرینی برای مردم عزیزمان هستیم چراکه مردم این کشور شایسته خدمتگذاری هرچه بیشتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه کربلا اذعان کرد: ملت شریف ایران اسلامی با توجه به مشکلات متعددی که دشمنان انقلاب ایجاد کرده اند لحظه ای پشت نظام را خالی نکرده و پای این نظام ایستاده اند و کسی گوش به فراخوان های گسترده رسانه های دیداری و شنیداری معاند نمی دهد.

 

وی ضمن تشریح برخی اقدامات شرکت توزیع نیروی برق مازندران برای رفع محرومیت در استان، افزود: حوزه برق با ابداع روش های مختلف در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز در صحنه حضور دارند  و مصداق واقعی جهاد این که بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را کم کنیم؛ هرجایی که توانستیم مشکلات مردم را کم کنیم بزرگترین مبارزه با استکبار صورت گرفته است.

 

سردار مسلمی با تاکید براینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار جهادی بی منت برای مردم احتیاج دارد، گفت: باید از ظرفیت های موجود که در اختیار ارگان ها و نهادها قرار دارد با تمام توان عرصه را برای خدمتگذاری به مردم فراهم کنیم؛ این یک امر مهم و ضروری برای مسئول و مدیر در نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با ابراز گله مندی از بی توجهی برخی مدیران به کار برای مردم، تصریح کرد: متاسفانه بعضی مسئولین روحیه جهادی ندارند؛خیلی از امورات قانونی به عهده برخی از نهادهای حاکمیتی است اما انجام نمی دهند یکی از موضوعاتی که در دستور کار سپاه کربلا است و با دادگستری و قوه قضائیه هماهنگ شد بحث رسیدگی به ترک فعل ادارات است. مثلا پایان سال مبالغ زیادی بودجه را به خزانه برگشت می دهند به جهت اینکه وظایف قانونی خود را عمل نکردند و موجب نارضایتی عمده در بین مردم شدند و آن سهمی که از برش ملی باید می گرفتند نتوانستند دریافت کنند امروز بسیاری از اموراتی که موجب ناامیدی و نارضایتی مردم استان شده به واسطه انجام نادرست و عدم انجام وظیفه برخی از ادارات است که با جدیت و تلاش ریاست قوه قضاییه درحال پیگیری است.

 

سردار مسلمی اقدام شرکت توزیع نیروی برق مازندران برای نامگذاری 17فیدر برق در استان به نام شهدای مدافع حرم، امنیت و صنعت برق را درخورتحسین دانست و گفت: نامگذاری فیدرهای برق به نام شهدا شاید در اذهان عده ای کاری ناچیز و بیهوده باشد اما باید بدانیم یک اندیشمند غربی چندی پیش عنوان کرد اگر بخواهیم تمدنی را از بین ببریم باید در آن کشور نظام خانواده و نقش و جایگاه مادر، نقش و جایگاه مراکز آموزشی و معلم و نقش و جایگاه الگوها را از بین ببریم.

 

وی با بیان اینکه رسیدگی به رزمندگان وبازماندگان جنگ ها درتمام دنیا امری متداول ومعمول است تا به نوعی خدماتی در شان سربازان و بازماندگان جنگ که زمانی را درگیر دفاع از کشور خود بوده اند ارائه دهند، افزود:همه کشورهای غربی سربازان جنگ جهانی اول و دوم را ارج می نهند در مقابل باید دید در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان کجاست. تکریم شهدا و بازماندگان دوران دفاع مقدس وظیفه همگانی است چرا که امنیت امروز را مرهون جانفشانی و ایثار این مردان خدایی هستیم.

 

سردار مسلمی گفت: باید به حوزه فرهنگ سازی توجه داشت و الگوها را برای مردم بیان و تبیین کرد. نامگذاری فیدرهای برق به همت شرکت توزیع نیروی برق مازندران یک فرهنگ سازی برای احیای الگوها است.

 

وی در خاتمه به احیای یادمان هفت‌تپه مشهد شهدای مازندران اشاره کرد و افزود: امروز اکیپی از پرسنل شرکت توزیع نیوری برق مازنردان برای برق رسانی به این منطقه عملیاتی که منبع غنی خاطرات رزمندگان مازندرانی است، اعزام شدند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع برق مازندران یادمان شهدای هفت تپه فرمانده سپاه کربلای مازندران شهدای مدافع امنیت تزلزل بنیان خانواده تکریم شهدا شهدای مدافع حرم شرکت توزیع نیروی برق مازندران مشکلات مردم را کم کنیم مقدس جمهوری اسلامی سردار مسلمی برای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.

وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.

وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری به مردم و تعامل با مردم باید نوکر به ارباب باشد و بر همین اساس مردم مشارکت خواهند داشت.

شفقت وحدت، همدلی و همراهی بین مردم و دولت موجب را به عنوان شکوفایی نظام برشمرد گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

قدرانی استاندار پیشین لرستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی

استاندار سابق لرستان در این آیین گفت: با تمام تلاش و سختی‌ها ۳۰ ماه از خدمتگزاری به مردم گذشت و از همکاران که در این مسیر همراه بودند قدردانی می‌کنم.

فرهاد زیویار افزود: دولت سیزدهم با عنایت فرمایشات مقام معظم رهبری، صادقانه به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و در آغاز بکار دولت چالش‌های متعددی وجود داشت که با اقدامات کارشناسانه برای برطرف کردن آن مدیریت شده است.

وی افزود: در ابتدای دولت و ورود به لرستان خزانه خالی بود و اعتبارات نقد این استان حتی به ۲۰ میلیارد تومان نمی‌رسید، اما با اقدامات مناسب و فروش نفت وضعیت بهبود یافت.

او ادامه داد: مصوبات سفر اول رئیس جمهور به لرستان وضعیت خوبی دارند برخی افتتاح برخی آماده افتتاح و برخی دیگر فعال می‌باشند.

زیویار بیان کرد: راه‌آهن با ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۹۶ تعطیل شد، اما اکنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیگر طرح‌های عمرانی هم وضعیت مناسب دارند.

وی گفت: وضعیت اشتغال در لرستان مناسب نیست و بیکاری جوانان را رنج می‌دهد، اما اقدامات بسیاری انجام شده همچنین بسیاری دیگر هم مغفول مانده است.

او ادامه داد: سال گذشته ۳۱ هزار شغل در لرستان ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است و در بسیاری از رتبه‌های مختلف این استان جایگاه خوبی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است