Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوبت سوم نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست نیکزاد ثمرین نائب رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، نوبت سوم نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست علی نیک زادثمرین نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۹ و ۹ دقیقه و با حضور دو سوم نمایندگان با دستور کار ادامه بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 478216

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی بودجه بودجه ۱۴۰۰ بودجه و اعتبارات لایحه بودجه 1400 لایحه بودجه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز

محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار کرد: بر اساس اصلاحات آئین‌نامه داخلی مجلس قرار بود بعد از تصویب بخش اول لایحه بودجه مربوط به منابع، مصارف و احکام، دولت جداول را مبتنی بر بخش اول ارائه دهد، اما الان تفاوت زیادی بین اعداد و ارقام احکام با جداول وجود دارد.

وی در ادامه بیان کرد: درباره موضوع ارز قرار بود مجلس جلسه‌ای برگزار کند که به دلیل اتفاقات اخیر به تأخیر افتاد؛ انتظار می‌رود جلسه فوق‌العاده‌ای در این مورد تشکیل شود. باید موضوع سیاست‌های ارزی تعیین تکلیف شود، چرا که چالشی برای سیاست‌های اقتصادی کشور است.

در ادامه جلسه، محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: بخش دوم لایحه بودجه بر اساس بند (ب) ماده ۱۸۲ مورد بررسی قرار می‌گیرد و کمیسیون تلفیق، صحن مجلس و حتی دولت نمی‌توانند احکام جدیدی را در جداول بیاورند. بر این اساس اگر تغییری درباره موضوع مالیات یا LPG در جداول لحاظ شده باشد، به معنای حکم جدید است که امکان طرح آن در بخش دوم لایحه بودجه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: نمایندگان در پیشنهادات خود دقت داشته باشند و در کمیسیون تلفیق و همچنین در جریان بررسی بودجه در صحن مجلس، امکان طرح حکم جدید نیست. اگر دولت هم در بخش دوم لایحه بودجه حکم جدیدی آورده باشد، خلاف قانون عمل کرده و قابل طرح نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی بر اساس ماده ۱۸۲ آئین‌نامه، بخش اول لایحه بودجه یعنی منابع و مصارف را تصویب کرد که بعد از تأیید شورای نگهبان تبدیل به قانون و در اسفند ماه ابلاغ شد. بر این اساس دولت، کمیسیون تلفیق و مجلس شورای اسلامی حق تغییر منابع و مصارف را ندارند، اما جابه‌جایی بین جداول امکان‌پذیر است.

وی درباره وضعیت بازار ارز هم گفت: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تأخیر افتاد، اما حتماً جلسه‌ای هفته آینده در این مورد برگزار خواهیم کرد.

منبع: مهر

tags # مجلس شورای اسلامی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس