Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:38:50 GMT

امیدواری آقا معلم به تیم قعر جدولی نساجی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۱۴۳

امیدواری آقا معلم به تیم قعر جدولی نساجی

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجید جلالی عصر یکشنبه در کنفرانس خبری مجازی پیش مسابقه تیمش با آلومینیوم اراک افزود: باشگاه با هماهنگی کادر فنی تاکنون پنج بازیکن جدید برای نیم فصل دوم جذب کرد و به دنبال جذب حداقل دو تا سه بازیکن دیگر است.

وی جذب بازیکنان خوب و مناسب در نیم فصل را دشوار توصیف کرد و گفت: با کمک باشگاه و رایزنی های انجام شده بازیکنان خوبی جذب کردیم که می توانند تیم را از وضعیت فعلی در قعر جدول نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی نساجی مازندران  ابراز امیدواری کرد تا تیمش در نیم فصل دوم با نتایج خوبی که می گیرد به عنوان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر مطرح شود و جایگاه مناسبی در جدول پیدا کند.

به گفته جلالی چهار بازیکن جدید تیمش با دریافت کارت بازی  در دیدار هفته شانزدهم برابر آلومینیوم اراک مشکلی برای بازی ندارند.

وی که اواخر نیم فصل اول با برکناری وحید فاضلی به دلیل نتایج ضعیف به نساجی مازندران پیوست اظهار داشت : وضعیت تیم از لحاظ نتیجه‌گیری در نیم فصل اول نگران کننده بود و کسب نتیجه ضعیف نساجی حتی هواداران پر شمار تیم را هم دلخور کرد.

سرمربی نساجی مازندران تاکید کرد که در نیم فصل دوم تمام تلاش خود را با حمایت هواداران به کار خواهد گرفت تا تیم از وضعیت فعلی نجات پیدا کند.

جلالی به بازی خوب نساجی در نیم فصل نخست در برابر حریفان اشاره کرد و گفت: متاسفانه نساجی در کسب نتیجه نتوانست خوب عمل کند که از نظر فنی این مشکلات در تمرینات پیش از نیم فصل دوم جبران شد.

نساجی مازندران از۱۵ بازی نیم فصل اول با دو برد ،سه مساوی و ۱۰ باخت و کسب ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها قرار دارد و فردا درهفته شانزدهم میزبان تیم آلومینیوم اراک است که با همین تعداد بازی و ۲۲ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

چهار غایب نساجی 

سرمربی نساجی مازندران همچنین به مصدومیت تعدادی از بازیکنان این تیم اشاره کرد و گفت: در ابتدای شروع نیم فصل دوم چهار بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.

جلالی ادامه داد: حامد شیری به دلیل محرومیت و مجتبی ممشلی، مهدی نظری و بهزاد داوودی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

به گفته وی پیش بینی می شود که مهدی نظری با این مصدومیت حتی نتواند در ۱۵ بازی نیم فصل اول تیمش را همراهی کند.

 سرمربی نساجی مازندران بازی در برابر آلمینیوم اراک را بسیار حیثیتی و حساس توصیف کرد و گفت: بُرد در برابر این تیم می تواند شخصیت از دست رفته تیم نساجی را در بین هواداران و تیم های دیگر بر گرداند.

دیدار آلومینیوم اراک و نساجی مازندران ساعت ۱۵ عصر فردا یازدهم اسفندماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران قائم شهر لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران قائم شهر لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران قائم شهر لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور سرمربی نساجی مازندران آلومینیوم اراک نیم فصل دوم نیم فصل اول نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا بین تیم‌های رم و میلان با نمایش درخشان شاگردان دنیله ده‌روسی آغاز شد. گل‌های جانلوکا مانچینی و پائولو دیبالا باعث شد که رم تا دقیقه ۲۲ به پیروزی ۲-۰ و برتری ۳-۰ در مجموع برسد.

با این نتیجه امید میلان برای کامبک و صعود به نیمه‌نهایی به چیزی نزدیک به صفر رسید اما سه اتفاق کلیدی در ادامه نیمه اول باعث شد که رم با چالشی بزرگ مواجه شود.

مصدومیت لوکاکو

ستاره بلژیکی خط حمله رم که نقش زیادی بر روی گل دوم داشت، دچار مصدومیت شد. آسیب‌دیدگی او به همان صحنه گل دوم برمی‌گردد که پس از برخورد با بازیکن میلان احساس ناراحتی کرد اما به بازی ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۲۹ بر زمین نشست و درخواست تعویض داد تا تامی آبراهام به جای او وارد بازی شود.

اخراج مهمت زکی چلیک

دو دقیقه پس از تعویض اجباری لوکاکو، رافائل لیائو از سمت چپ در حال تدارک ضدحمله‌ای بود اما چلیک با یک تکل ناشیانه و عجیب او را نقش بر زمین و از حمله میلان جلوگیری کرد. همین باعث شد که داور به سمت او برود و بلافاصله با یک کارت قرمز مستقیم ستاره رم را اخراج کند.

مصدومیت دیبالا

زننده گل دوم هم از بدبیاری‌های نیمه اول تیم ده‌‌روسی در امان نبود. او در دقایق پایانی نیمه اول به سختی راه می‌رفت و نمی‌توانست به راحتی بدود. همین باعث شد که ده‌روسی بر روی ستاره‌اش ریسک نکند و در دقیقه ۴۳ دیه‌گو یورنته را به جای او به زمین بفرستد.

میلان در نیمه اول گلی به ثمر نرساند اما با این اتفاقات غیرمنتظره برای رم، آنها امیدوارند بتوانند در نیمه دوم بازی را به نفع خود برگردانند.

دیگر خبرها

  • ببینید | نساجی مازندران - تراکتور
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران