Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی فر با تبریک به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای مشارکت گسترده در انتخابات، منتخبان امروز مجمع فدراسیون فوتبال و همچنین تشکر از همه کاندیداهای ریاست و هیات رئیسه فدراسیون، اظهار داشت: شاید برای اولین بار باشد که چنین انتخابات آزاد و شفافی در مجمعی که اکثر اعضای آن اهالی فوتبال هستند برگزار می‌شود و این تحقق وعده سپردن سرنوشت ورزش به دست اهالی ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول یک سال گذشته، عنوان کرد: دیپلماسی منسجم و گسترده در زمانه‌ای که عده‌ای در داخل و به ویژه درخارج از کشور برای افزایش فشار حداکثری دنبال تعلیق فوتبال ایران بودند باعث شد نه تنها به پیکره فوتبال خدشه‌ای وارد نشود بلکه با تدبیر صورت گرفته در بحث تدوین اساسنامه و همچنین فداکاری وزارت در گذشتن از حق خود و سپردن تعیین سرنوشت چهار سال آینده فوتبال به مجمعی که در ساختار جدید بیشتر اعضای آن را اهالی فوتبال تشکیل می‌دادند، فوتبال کشور بعد از 14 سال بلاتکلیفی به آرامش رسید.

سلطانی‌فر این انتخابات را نشان دهنده ظرفیت بالای ورزش کشور در تعیین سرنوشت خود دانست و گفت: همه تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این بود که بستر انتخاباتی به دور از دخالت‌های بیرونی فراهم کند به همین دلیل وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات بی‌طرفی کامل در پیش گرفت و بدون حمایت از گزینه‌ای خاص، انتخابات را به تشخیص اعضای مجمع سپرد تا آنها در خصوص آینده فوتبال کشور تصمیم گیرند.

وی این انتخابات را برگ زرینی در کارنامه مدیران ورزشی کشور دانست و تصریح کرد: انتخابات دموکراتیک و شفاف در فوتبال کشور آرزوی دیرینه‌ای بود که امروز محقق شد و از این به بعد منتخبان مجمع فدراسیون فوتبال وظیفه دارند نه تنها برای توسعه و پیشرفت فوتبال کشور همه تلاش خود را به کار گیرند، بلکه پاسخگوی عملکرد خود نزد مجمع و افکار عمومی باشند. وزارت ورزش و جوانان وظیفه خود می‌داند از منتخبان مجمع فدراسیون حمایت و پشتیبانی کرده و اگر قبل از انتخابات گزینه نداشت ولی بعد از انتخابات از رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه حمایت و پشتیبانی کند.

وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از همه اهالی فوتبال، رفتار رسانه‌ها در این انتخابات را پخته و قابل توجه دانست و از اهالی رسانه تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلطانی فر وزیر ورزش عزیزی خادم مجمع فدراسیون فوتبال اهالی رسانه رسانه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مجمع فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.
در این نشست‌ که پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رای‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند:
کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
۱-کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
۳-مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۴-فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
۵-تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۶-الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
۱-سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
۲-هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
۳-زهرا نبی زاده (نماینده حاضر در مجمع)
۴-زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
۱-شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
۲-الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی قرار است اواخر خرداد برگزار شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است