Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@01:04:14 GMT

واژگونی مینی‌بوس با 15مصدوم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۱۹۲

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور گنبد کاووس به بی بی شیروان خبر داد. ناطقان: علی متکی اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۴ دقیقه امروز یک دستگاه مینی بوس که در محور گنبد کاووس به بی بی شیروان (جاده آلمان) در حرکت بود، بعد از برخورد با عابر پیاده واژگون شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از این حادثه ۶ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: این حادثه ۱۵ مصدوم داشت که بیمارستان های مطهری و تأمین اجتماعی گنبد کاووس منتقل شدند.

متکی خاطرنشان کرد: یکی از مصدومان(عابر) در وضعیت هدتروما و بقیه مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند. منبع: عصر ایران برچسب ها: واژگونی ، مینی بوس ، گلستان ، مصدوم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واژگونی مینی بوس گلستان مصدوم مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند