Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل امور استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: ۱۴۰۰گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور فعالیت دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین حامد ترکاشوند امروز در جلسه تکریم ومعارفه دبیر ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر استان اردبیل در جمع اعضای ستاد استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به  رویکرد جدید و پویاسازی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر  توجه بیش از پیش به این واجب الهی مغفول مانده و تبیین روش‌های جدید مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  با انتخاب روحانی مجاهد، انقلابی، بسیجی ومردمی  فعال و محبوب جوانان حسینی در استان دارالارشاد حسینی حجت الاسلام والمسلمین میر عباس زاده نقطه عطفی در راستای برنامه های ابلاغی ستاد کشور جای امیدواری دارد و درخواست همکاری از همه دستگاه های اجرایی استان درباره این واجب الهی مغفول مانده را داریم.

مسئولیت در امربه معروف و نهی از منکر را جدی بگیریمضرورت ترویج فرهنگ امربه معروف برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه/ چرا جلوی فروش مانتوهای جلوباز گرفته نمی‌شود؟امام جمعه کرمان: تمرکز بیشتر بر امور در برنامه‌های ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر است

 مدیر کل امور استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور بیان کرد: 1400گروه جهادی تخصصی امربه معروف ونهی از منکر کشور تشکیل شده است که در این راستا از زحمات خدمات  سرادر بابازاده دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اردبیل در طول تصدی تشکر می‌نماییم.

ترکاشوند با بیان این‌که هر زمان نامی از امر به معروف آورده می‌شود، بحث عفاف و حجاب مطرح می‌شود در صورتی که این امر حوزه‌های مختلفی دارد، افزود: اگر بتوانیم مطالبه‌گری را به درستی در جامعه تشریح و تخصصی کنیم، موج عظیم مردم به این فریضه الهی می‌پیوندند.

حجت‌الاسلام ترکاشوند در این نشست با قدردانی از نماینده ولی فقیه استان اردبیل  و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، از همکاری لازم این ستاد با مرکز کشور تشکر کرد.

انتهای‌پیام/138/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر امربه معروف استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  محمد جواد امینیان با اشاره به فعالیت بیش از ۱۵۰ نفر در 5 گروه جهادی در استان، گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان،گروههای جهادی اعم از دانشجو و دانش آموز و استفاده از ظرفیت های مردمی در امور عمرانی و فرهنگی با نگاه به مناطق محروم استان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اولویت فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار، صعب العبور و سپس حاشیه شهرها می‌باشد که در زمینه های احداث و تعمیر مدرسه ، کارهای عمرانی،  نقاشی و رنگ آمیزی، تعمیر میز و نیمکت مدارس انجام شد.

امینیان گفت: گروههای جهادی و مردمی بدون هیچ چشم داشتی برای بازسازی و محرومیت زدایی مدارس زحمت می کشند که برای پیشبرد اهداف سازمان ،آبادانی و نشاط دانش آموزان بسیار حایز اهمیت است.

دستیار گروه جهادی مدیرکل نوسازی مدارس گلستان اضافه کرد: در تابستان سال گذشته طرح شهید عجمیان در بیش از 800 مدرسه  با مشارکت گروه‌های جهادی ،خیران و دانش‌آموزان اجرا شده بود

دیگر خبرها

  • پیمودن هزاران کیلومتر فاصله برای خدمت به هموطنان قصرقندی
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان
  • فعالیت گروه جهادی مدافعین حرم استان مازندران در شهرستان قصرقند
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • حضور گروه های جهادی در مناطق کم برخوردار استان کرمان
  • گام‌های خیرخواهانه گروه‌های جهادی در محروم‌ترین روستای عنبرآباد 
  • پیگیری اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در سال جاری
  • خدمت رسانی جهادگران اصفهانی در نوروز