Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:54:14 GMT

تغییر برنده بازی بزرگ لیگ هلند در دقیقه ۹۲ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۲۶۷

آژاکس، صدرنشین لیگ هلند، امروز به یک تساوی لحظه آخری مقابل آیندهوون دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، کسب چند نتیجه ضعیف طی هفته های گذشته باعث شد آیندهوون در صدر جدول رقابت‌های اردیویسه هلند از آژاکس فاصله بگیرد و تیم اریک تن هاگ به کسب قهرمانی در فصل جاری مسابقات امیدوار شود.

 

اما در حساس‌ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ هلند امروز آیندهوون در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم صدرنشین یعنی آژاکس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم راجر اشمیت کار را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 39 توسر اران زهاوی به گل اول دست پیدا کند.

 

بعد از دریافت گل آژاکس حملات زیادی روی دروازه آیندهوون داد اما در باز کردن دروازه این تیم ناتوان به نظر می‌رسید. در حالی که بازی با لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد تیم مهمان به یک پنالتی مشکوک دست یافت. دوژان تادیچ پشت توپ ایستاد و موفق شد گل تساوی آژاکس را به ثمر برساند. همچنین بعد از این گل یک درگیری بین بازیکنان دو تیم نیز رخ داد تا بازی به جنجال هم کشیده شود.

 

آیندهوون با از دست دادن دو امتیاز مهم در لحظات پایانی فرصت کم کردن فاصله در صدر جدول با آژاکس را از دست داد و حالا شاگردان اریک تن هاگ با شش امتیاز بیشتر و البته یک بازی کمتر در رتبه اول قرار دارند و شانس اول قهرمانی محسوب می شوند.

 

 

 

 

 

آژاکس آیندهوون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس آیندهوون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اشتباهات گروه داوری مبارزه فرانک چامیزو و توران بایراموف در گزینشی اروپایی را با محرومیت مواجه کرد اما نتیجه کشتی را با استناد به قوانین، تغییر نداد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از مبارزه جنجالی فرانک چامیزوی ایتالیایی و توران بایراموف آذربایجانی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات گزینشی اروپایی، فدراسیون کشتی ایتالیا نسبت به داوری این مبارزه به اتحادیه جهانی شکایت کرد که UWW نیز گروه ویژه‌ای را برای بازبینی این مبارزه مشخص کرد.

اتحادیه جهانی در این خصوص امروز اعلام کرد که کمیته انضباطی UWW هیئت داوران این مبارزه را به دلیل نقض مقررات به حالت تعلیق درآورده است که در رأس آنها چی‌چی‌اوغلو مدرس مطرح کشور ترکیه است که همره با رومن پابلوف داور اوکراینی این مبارزه، تا 31 دسامبر 2024 معلق شده‌اند.

سایوان تا 30 سپتامبر 2024 و رئیس تشک مسابقه تا 30 جون 2024 معلق شده‌اند. بوعزیز و گوسل هم تا 30جون معلق هستند.

با این وجود، اتحادیه جهانی بایراموف را همچنان برنده این مبارزه عنوان کرده با استناد به ماده 53 قوانین بین‌المللی کشتی که تحت هیچ شرایطی نتیجه مسابقه بعد از بالا رفتن دست یک کشتی‌گیر تغییر نخواهد کرد.

تنها امتیازی که برای چامیزو در نظر گرفته شده، این است که یک سید نامبر وان برای او در مسابقات گزینشی آخر در ترکیه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • فاینورد برای چهاردهمین‌بار قهرمان جام حذفی هلند شد
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)