Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همایش ملی تجلیل از خانه های بهداشت کارگری برتر، کارفرمایان سلامت محور و کارفرمایان مسئولیت پذیر در حوزه پیشگیری و کاهش بیماری کرونا، بعد از ظهر روز دوشنبه یازدهم اسفند ماه، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر بیان کرد: هدف این نشست، تجلیل از خانه های بهداشت کارگری برتر و همچنین کارفرمایان برگزیده در سطح ملی است که در این شرایط سخت و دشوار ، اقدامات پیشگیرانه مناسبی را در زمینه سالم سازی بنگاه اقتصادی و صیانت از نیروی کار خود صورت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به سایر منتخبین ملی نیز توسط اعضای شورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی استان‌ها، به نمایندگی از طرف وزیر ، لوح تقدیر و تندیس همایش اهداء خواهد شد.
صادقی فر افزود: گزارش های فراوانی از استان‌ها داریم که بسیاری از کارفرمایان با وجود همه تنگناها و مشکلات، نه تنها اجازه نداده اند نیروی کار بنگاه تعدیل شود یا پرداخت حقوق کارگران به تعویق بیفتد بلکه نسبت به فرصت سازی شغلی و جذب نیروی کار جدید نیز همت گماشته اند.
صادقی فر بیان کرد: در سال جاری این حوزه معاونت با همکاری مراجع علمی، پژوهشی و آموزشی ، موفق به تالیف و انتشار بیش از 60 عنوان کتاب و بسته آموزشی مرتبط با سلامت کارگران شد که در پایان همایش با حضور وزیر کار رونمایی خواهند شد.
وی تاکید کرد: نزدیک 3 هزار بسته آموزشی برای 3 هزار بنگاه اقتصادی با رویکرد توانمندسازی بهداشت یاران مستقر در بنگاه های اقتصادی ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، سردار سرتیپ حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 6086435 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان