Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم فوتبال سایپا، حریف فردای این تیم در هفته ششم مسابقات فوتبال را تیم خاص توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم شرایط تیم سایپا را در آستانه شروع نیم‌فصل دوم مطلوب خواند و گفت: وضعیت تیم ما خوب است و بچه‌ها هم با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند تا آماده بازی با پرسپولیس شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در اواخر نیم‌فصل اول چند امتیاز حساس از دست دادیم تا شرایط نسبتاً سختی پیدا کنیم. باید در بازی‌های بعدی به این موضوع دقت کنیم که ممکن است فاصله سایپا با تیم‌های بالای جدول زیاد شود که این کارمان را سخت‌تر می‌کند. تمام هدف ما این است که در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: نمی‌توان در مورد این بازی احساسی حرف زد. پرسپولیس بدون شک یک تیم فوق‌العاده است و در چند سال اخیر دو بار به فینال آسیا رفته و چهار بار هم قهرمان لیگ شده است. من کاری ندارم که برخی به پرسپولیس لقب تیم خاص داده‌اند، ولی نظر خودم این است که پرسپولیس واقعاً یک تیم خاص است، چون بالاتر از سطح فوتبال ایران بازی می‌کند.

جعفری در ادامه یادآور شد: ما قبل از بازی با استقلال این باور را داشتیم که می‌توانیم آنها را شکست بدهیم و این اتفاق هم رخ داد. فکر می‌کنم بازی با پرسپولیس سخت‌تر باشد، چون آنها از لحاظ بازیکن، مربی و سبک بازی در سطح بالایی هستند و بازی آسانی در پیش نداریم. البته مطمئن باشید سایپا برابر پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود. ما هم بازیکنان باانگیزه و خوبی را در اختیار داریم و اعضای کادر فنی هم نکات لازم را در مورد پرسپولیس به ما گفته‌اند.

برجلو:‌ مبالغ پیشنهادی بازیکنان غیرمنطقی است/ برابر پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود

 

«در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و تلاش می‌کنیم تا در بازی مقابل پرسپولیس به برد برسیم.»، وینگر تیم فوتبال سایپا ضمن بیان این جمله اظهار داشت: ما به دلیل از دست دادن چند امتیاز حساس در بازی‌های آخر نیم‌فصل اول، باید نیم‌فصل دوم را خوب شروع کنیم. اگر از سه بازی ابتدایی هفت امتیاز بگیریم قطعاً می‌توانیم به قرار گرفتن در یک جایگاه خوب امیدوار باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ابراهیم صادقی سایپا ابراهیم صادقی سایپا نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز باید در هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر مقابل صنعت‌نفت آبادان بازی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران عصر امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه تختی آبادان رودرروی یکدیگر قرار بگیرند.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل صنعت‌نفت آبادان را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

عملکرد خوب هفته‌های اخیر پرسپولیس باعث شده تا سرمربی این تیم برای بازی در آبادان احتمالاً دست به ترکیب تیم خود نزند و باتوجه به اتفاقات اخیر، تنها امیررضا رفیعی را جانشین علیرضا بیرانوند کند. تغییری که ناخواسته ایجاد شده و البته برای اولین‌بار هم نخواهد بود.

آخرین بازی احتمالی دروازه‌بان جوان قرمزها

امیررضا رفیعی با آمار سه‌بازی و سه کلین‌شیت در ترکیب ابتدایی قرمزهای پایتخت قرار می‌گیرد. این درحالی است که علیرضا بیرانوند نیز به‌زودی گچ دست خود را باز می‌کند و به‌نظر می‌رسد به بازی بعدی این تیم در جام‌حذفی مقابل آلومینیوم اراک خواهد رسید. از همین‌رو دروازه‌بان جوان پرسپولیس امیدوار است با کلین‌شیت مقابل صنعت‌نفت، با آمار ۱۰۰ درصد کلین‌شیت احتمالاً فصل را به اتمام برساند.

زوج کنعانی‌زادگان و گولسیانی در قلب خط‌دفاعی

محمدحسین کنعانی‌زادگان و گیورگی گولسیانی مقابل صنعت‌نفت آبادان در قلب دفاع پرسپولیس تهران قرار خواهند گرفت و دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن به‌عنوان دفاع‌های چپ و راست، خط دفاعی سرخ‌پوشان را در مصاف بیرون از خانه قرمزها مقابل صنعت‌نفت آبادان تشکیل خواهند داد.

میانه‌زمین پرسپولیس در اختیار باتجربه‌ها

مسعود ریگی که جای ثابتی را در ترکیب پرسپولیس به دست آورده است به‌همراه سروش رفیعی در ترکیب ابتدایی این تیم قرار خواهند گرفت. همچنین جلوتر از آن‌ها مهدی ترابی وینگر راست و اوستون اورونوف وینگر چپ سرخ‌های پایتخت در مصاف با آبادانی‌های انتهای‌جدولی خواهند بود.

مهاجمان مورداعتماد اوسمار مقابل برزیلی‌ها

در خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز عیسی آل‌کثیر به‌مانند بازی‌های گذشته در ترکیب ابتدایی و ۱۱ نفره قرمزپوشان قرار می‌گیرد. عیسی آل‌کثیر در بازی گذشته تک‌گل پیروزی‌بخش پرسپولیس مقابل ملوان را که بسیار هم جنجال‌آفرین و مشکوک به آفساید بود به‌ثمر رساند. در کنار وی نیز امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌پوشان به‌عنوان مهاجم سایه در خط‌هجومی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس

امیررضا رفیعی، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 745633

دیگر خبرها

  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم