Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم پرسپولیس ، با انتشار یک پست در اینستاگرام از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال تشکر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتخابات فدراسیون فوتبال امروز برگزاری شد که در پایان و با رای مجمع، شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که علی کریمی نیز یکی از کاندیداها بود. اکنون یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس با انتشار پستی خطاب به علی کریمی و مهدی مهدوی کیا نوشت:

علی و مهدی عزیز از خود گذشتگی و شجاعت شما برای کمک و خدمت به فوتبال، تحسین برانگیز و قابل احترام بود این فوتبال بود که شما را از دست داد با آرزوی بهترینها برای شما و فوتبال ایران????❤️❤️

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد

مهدی مهدوی به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تیم والیبال شهداب انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال شهداب، مهدی مهدوی که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود، به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

بدین‌ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از ۲۵ سال به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد تا وارد دنیای مربیگری شود.

مهدوی از نسل طلایی والیبال ایران و هم‌بازی بازیکنانی چون سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور است که افتخارات زیادی را برای والیبال ایران کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟