Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-تیم شهرداری ارومیه با شکست شهرداری گنبد به جمع چهار تیم برتر ایران صعود کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ارومیه، عصر امروز بازی سوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال بین دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد برگزار شد.

داور اول این دیدار محمد شاهمیری، داور دوم اسماعیل رزقی، ناظر داوری علی یاوری و ناظر فنی محمدحسن خوشدل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست اول این دیدار شاگردان پیمان اکبری بازی را با قدرت آغاز کردند و با امتیاز 26 بر 24 موفق به شکست گنبدی‌ها شدند.

در ست دوم، تیم شهرداری ارومیه بهتر از ست اول ظاهر شد و با فاصله امتیازی هفت، موفق شد تا با امتیاز 25 بر 18 این ست را نیز به نفع خود به پایان ببرد و دو بر صفر پیش افتد.

لیگ برتر والیبال| توقف شهرداری ارومیه مقابل شاگردان جزیده/ گنبد شگفتی‌ساز شدتیم والیبال شهرداری ارومیه از همنام گنبدی خود شکست خوردپلی‌آف لیگ برتر والیبال| شهرداری گنبد مغلوب شهرداری ارومیه شد

ست سوم اما بخت با شاگردان پیمان اکبری یار نبود و این تیم با امتیاز 26 بر 24 از حریف خود شکست خورد تا بازی به ست چهارم کشیده شود.

در ست چهارم شهرداری ارومیه باز هم به مانند ست سوم عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و باز هم این بار با امتیاز 25 بر 18 این ست را نیز واگذار کردند تا نتیجه و سرنوشت نهایی این دیدار به ست پنجم کشیده شود.

در ست حساس و پنجم این دیدار نیز شهرداری ارومیه با امتیاز 17 بر 15 بر شهرداری گنبد چیره شد و با نتیجه سه بر دو در ست شماری، به جمع چهار تیم برتر ایران صعود کرد.

انتهای پیام/7548/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهرداری ارومیه شهرداری گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت تیم طبیعت در تهران مقابل پالایش نفت آبادان به میدان رفت.   طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۵ مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و در مجموع بازی‌های این مرحله با برتری ۳ به ۲ راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر شود.    در این دیدار آرمان زنگنه با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.   تیم طبیعت در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • شرایط صعود ایران و افغانستان/ احتمال تقابل با ژاپن و فینال زودرس