Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پیوستن به FATF گفت: پیوستن به کنوانسیون‌های FATF نه تنها مشکلی را از ما حل نمی‌کند بلکه فشارها و مشکلات معیشتی مردم را بیشتر و سفره‌ آنها را کوچک‌تر می‌کند.
وی افزود: FATF با شعار شفافیت در عرصه ظاهر می‌شود اما واقعیت آن است که به دنبال کسب اطلاعات محرمانه اقتصادی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ما امروز در شرایط تحریم هستیم و در این شرایط خاصی که در آن قرار داریم نباید اطلاعات مالی‌مان را در اختیار مجموعه‌هایی قرار دهیم که توسط دشمنان ما مدیریت می‌شود.
کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: کشورهایی که امروز FATF تحت مدیریت آنها اداره می‌شود حامیان اصلی گروه‌های تروریستی هستند و جالب اینجاست که همین حامیان گروه‌های تروریستی در جهان در کنوانسیون‌ها دم از شفافیت مالی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم می‌زنند.
وی افزود: همانطور که گفتم ما امروز در شرایط تحریم هستیم و پیوستن به FATF باعث می‌شود تا اطلاعات مربوط به دور زدن تحریم‌ها و امثال آن در اختیار دشمنان ما قرار گیرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ما در داخل کشورمان قانون مبارزه با پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم داریم و می‌توانیم طبق همین قوانین عمل کنیم، نه این که به کنوانسیون‌هایی بپیوندیم که تحت مدیریت حامیان اصلی تروریسم در جهان هستند.
منبع: فارس برچسب ها: FATF

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی، استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ "چریش" یکی از این سبزی های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گياه چریش چندين برگ دارد كه مانند سبزي تره قسمت انتهايي آن در غلافي سفيدرنگ پيچيده شده‌ است.

گياه چريش در فصل بهار در همه سبزی فروشی ها عرضه مي شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاييان با استفاده از اين گياه آشي موسوم به آش چريش و ناني به نام نان چريشي درست مي‌كنند.

آش چريشي مخلوطي از حبوبات، بلغور و گياه چريش است و نان چريشي نيز با استفاده از خمير، زردچوبه، سيب زميني، پياز، روغن حيواني و گياه چريش در تنور پخته مي‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه