Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:13:27 GMT

جدال ایرانی‎های لیگ پرتغال با تساوی به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۷۲۲

جدال ایرانی‎های لیگ پرتغال با تساوی به پایان رسید

ماریتیمو در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال در دیدار مقابل پورتیموننسه به تساوی رسید.

به گزارش مشرق؛ از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال، ماریتیمو میهمان پورتیموننسه بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی امیر عابدزاده ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و کلین شیت کرد، علی علیپور هم از ابتدا در ترکیب ماریتیمو بود و دردقیقه ۸۸ تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی دیگر بازیکن ایرانی این بازی که در ترکیب پورتیموننسه حضور دارد در نیمه دوم و در دقیقه ۴۶ وارد میدان شد.

ماریتیمو با ۱۸ امتیاز هفدهم است.

پورتیموننسه هم با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ فوتبال پرتغال پورتیموننسه علی علیپور ماریتیمو لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دروسی از آزمون

به گزارش قدس آنلاین، دانیله دروسی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو مقابل بولونیای رده چهارمی با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما نسبت به اندازه بازی‌های قبلی‌مان درخشان ظاهر نشدیم، اما با این وجود تیم خیلی خوب بازی کرد. ما در برخی بازی‌ها که حریفمان شوت‌های بیشتری نسبت به ما زده بود، به برتری رسیده‌ایم، اما در این بازی اوضاع در نهایت اینطور پیش رفت. بولونیا با شایستگی به پیروزی رسید. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. ما کمی عصبی بودیم و بعد از دریافت آن کارت‌های زرد، رویه بازی‌مان را تغییر دادیم. ما اوضاع را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

سرمربی رُم همچنین در خصوص عدم استفاده از مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب اصلی تیمش، کسی که در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام به بازی آمد و سه دقیقه بعد از ورودش به میدان تنها گل جالوروسی در این بازی را به ثمر رساند، اظهار کرد: تامی بازی خوبی انجام داد. آزمون به تازگی از مصدومیت برگشته و فایده‌ای نداشت که بلافاصله او را در ترکیب اصلی قرار دهیم. خوشحالم که سردار گلزنی کرد چون او بازیکن مهمی برای ماست. او به اندازه تامی آبراهام برای ما مفید خواهد بود.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یکساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در ۲۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۳ گل، ۲ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

دیگر خبرها

  • تمجید دروسی از آزمون
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین + فیلم