Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@07:15:14 GMT

بهسازی و ترمیم جاده چال دیری در اندیکا

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۷۶۷

بهسازی و ترمیم جاده چال دیری در اندیکا

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله نوذری فرماندار اندیکا به همراه جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی پس از پیاده روی ۴ ساعته و گذر از کوه‌های سخت و صعب العبور از روستای چال انجیر توابع بخش چلو بازدید به عمل آوردند.

نوذری فرماندار اندیکا گفت: تمام هم و غم ما و مسئولان دستگاه‌های اجرائی رفع محرومیت زدایی و گره گشایی مشکلات مردم به ویژه عشایر که ذخایر انقلاب و حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما هم ارادت خاصی نسبت به این قشر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به پراکندگی و شرایط خاص جغرافیایی و ژئوپلتیکی اندیکا شکاف عمیق و مشکلات زیادی در سطح شهرستان وجود دارد و شواهد امر هم گویای این واقعیت است، ولی با این وضعیت نباید ناامید شد و به لطف خدا و با تمام توان در جهت آبادانی، پیشرفت و توسعه شهرستان تلاش خواهیم نمود.

نوذری بیان داشت: مقرر شد مکاتبه از طریق اداره امور عشایر شهرستان با اداره کل امور عشایر خوزستان در خصوص اخذ مجوزات لازم جهت مسیر شکافی منطقه چال انجیر از طریق مدیران کل استان از جمله منایع طبیعی، محیط زیست و میراث فرهنگی انجام و پیگیری شود.

 فرماندار اندیکا ادامه داد: مصوب شد در صورت تامین اعتبار به مدت ۱۰ روز اداره امور عشایر شهرستان نسبت به بهسازی و ترمیم جاده چال دیری اقدام نمایند؛ و ساخت مدرسه آموزشی، احداث سرویس بهداشتی، مساعدت در امر معلولان و مددجویان و…در دستور کار مدیران مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه روستایی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد

ایسنا/لرستان مدیر امور عشایر الیگودرزی گفت: سیل هفته گذشته ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری شهرستان خسارت زد.

سید حسین حسینی امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سیلاب و بارندگی‌های هفته گذشته ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری این شهرستان خسارت وارد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بارندگی‌های شدید فروردین‌ماه جاری بیشترین خسارت را در بخش عشایری به حوزه زیرساختی وارد کرده و باعث تخریب پل لوله‌ای سرکول در مسیر مرگسر به خودسیاه شده است.

مدیر امور عشایر الیگودرز بیان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده، خسارات سیل به محورهای عشایری و شبکه آبرسانی کانون‌های عشایری وارد و موجب تلف شدن ۲۰۰ رأس از دام‌ها شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • سیاه چادرهای عشایری مبادی ورودی استان همدان، میزبان گردشگران
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • ترمیم و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • سیاه‌ چادر‌های عشایری همدان پذیرای مسافران نوروز ۱۴۰۳
  • کشاورزان نسبت به شخم اراضی شالیزاری و لایروبی انهار اقدام کنند
  • بهسازی ۵۳۰ متر جاده بین مزارع در میاندورود
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری