Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:14:59 GMT

خانواده شهدای ایرنا تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۸۲۶

خانواده شهدای ایرنا تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، این مراسم عصر یکشنبه و در پی دیدار ‌سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با محمدرضا نوروزپور مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در سالن کنفرانس ایرنا برگزار شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم یاد و خاطره بیش از ۲۳۰ هزار شهید، حدود ۶۰۰ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده و خاصه شهدای اصحاب رسانه بویژه شهدای ایرنا را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی افزود: در حالی ‌۴۲ سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم که در این سالها دشمن تلاش کرد که مردم ایران ۴۰ سالگی انقلاب را جشن نگیرند اما موفق نشدند. دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ هشت ساله و ‌محاصره اقتصادی و امروز هم اعمال تحریم های گسترده علیه ملت، دشمنی خود را ثابت کرد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ رسانه معاند به زبان فارسی علیه انقلاب اسلامی فعال هستند ‌اما نه‌ تنها انقلاب و جمهوری اسلامی ایران متوقف نشده، بلکه جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی را با اقتدار و توانمندی بیشتری پشت سر گذاشتیم.

امنیت و موفقیت ها مرهون فرهنگ ایثار و مقاومت است

سردار سلیمانی تصریح کرد:‌ امنیت و موفقیت های کنونی مرهون فرهنگ ایثار و مقاومت است، مرهون تلاش و جان فشانی عزیزانی است که بدون هیچ چشم داشتی با خدای خود معامله کردند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نقش رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اقداماتی که رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می دهند همان رسالت حضرت زینب (س) در کربلا است. کربلا و نهضت سید الشهدا(ع) با سخنان حضرت زینب(س) باقی ماند. 

سردار سلیمانی ادامه داد: ‌امروز در برابر بی عدالتی های دشمنان ایستادگی کردیم و به برکت رشادت شهدا، انقلاب اسلامی پایدار و پا برجاست. باید در خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از فرمایشات امام خامنه ای استفاده کنیم که فرمودند خدمت به خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست.

سردار سلیمانی گفت:‌ ایرنا به عنوان یک سازمان رسانه ای مادر، در کشور در بحث ترویج نقش آفرین بوده و این نقش را تداوم بخشیده و از همه جهات این اقدام ارزشمند ایرنا و خبرنگاران این خبرگزاری قابل توجه است. 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران نیز در این مراسم ضمن ابلاغ سلام سید عباس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانواده معزز شهدای ایرنا افزود: ‌مجموعه اقدامات ایرنا در چهلمین سالگرد دفاع مقدس بسیار ارزشمند بود. نقش ایرنا در دفاع مقدس و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منسجم و گسترده بود و در نمایشگاه اقتدار ۴۰ به وضوح شاهد آن بودیم.

محمدرضا سوقندی ادامه داد:‌ امروز بنیاد شهید و ستاد کل نیروهای مسلح به نوعی دستگاه تخصصی پیشبرد اهداف جامعه در فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید در تبیین و تعریف حقوق مدنی ایثارگران با هماهنگی رسانه ها تلاش جدی و این موضوع برای نسل جوان فرهنگ سازی شود.

در پایان این مراسم با حضور مدیرعامل ایرنا و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده شهیدای ایرنا از جمله خانواده محترم شهیدان گرانقدر محمود صارمی، سپهدار ساجدی، سید مهدی میرافضلی، مسعود مشایخی و داریوش گودرزی کیا با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

برچسب‌ها ایرنا بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا بنیاد شهید و امور ایثارگران ایرنا بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب اسلامی سردار سلیمانی معاون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی تئاتر ایثار، هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به دبیری محمد کرم‌الهی از ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی در استان گلستان برگزار خواهد شد. این رویداد ملی با حضور جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به عنوان رییس ستاد استانی برگزاری جشنواره، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

همچنین «جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر» و «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6076561 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تحول آوینی منجر به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت شد
  • سردار افشار: میراث مرتضی هنر متعهد است/ آوینی فرهنگ ایثار را در قله معرفی کرد
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • تئاتر ایثار در گلستان
  • گلستان میزبان هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • شهید شاخص استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • ارسال ۳ هزار اثر در دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی
  • هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی گلستان برگزار می‌شود