Web Analytics Made Easy - Statcounter

زبردست، از شناسایی یک کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خرم‌آباد خبر داد و گفت: عملیات معدوم سازی، ضدعفونی و آموزش افراد مرتبط مجموعه انجام گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مصطفی زبردست»، امروز(10 اسفند) در جمع خبرنگاران به شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشور اشاره کرد و اظهارداشت: یک کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خرم‌آباد نیز شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دامپزشکی لرستان افزود: پس از نمونه برداری و تأیید آزمایشگاهی، جلسه هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط شامل پدافند غیرعامل استانداری، فرمانداری، معاونت بهداشتی علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و اداره کل محیط زیست استان تشکیل شد.

 

وی ادامه داد: عملیات معدوم سازی، ضدعفونی و آموزش افراد مرتبط مجموعه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام گرفت.

 

زبردست تصریح کرد: از مردم درخواست می شود که هرگونه تلفات غیرعادی در پرندگان را ضمن رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از تماس کودکان، به نزدیک ترین واحد دامپزشکی در سطح استان اطلاع رسانی کنند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: آنفلوانزای مرغی آنفلوآنزا لرستان بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد

به گزارش قدس آنلاین از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موزه این کانون از مراکز قدیمی این مجموعه است که بخش‌های تونل زمان، سرداب، رمپ، اتاق کُره، راهرو، سالن نمایش و... را شامل می‌شود.

برهمین اساس این مجموعه به دلیل روش منحصر به فرد در ارائه آموزش تاریخ و محتوای فرهنگی و هنری در اقدامی مستمر، از نظر محتوایی موفق به ثبت ملی در سازمان میراث فرهنگی شده است.

همچنین این موزه به عنوان اولین بنا از مجموعه ساختمان‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان تهران به دلیل سازه و معماری خاصی که دارد از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ثبت ملی بنا نیز دریافت کرده است.

بنای ارزشمند موزه تاریخ نزدیک به ۶ دهه قدمت دارد اما به عنوان اولین موزه کودکان و نوجوانان، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرده است.

موزه تاریخ کانون بر اساس شیوه مخاطب و آموزش محور با ارائه محتوای تاریخ ایرانی اسلامی به کودکان و نوجوانان، نقش موثری در آموزش و یادگیری ماندگار مخاطبان خود دارد. این موزه میزبان دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها، پژوهشگران، مربیان و مخاطبان فعال حوزه کودک و نوجوان و علاقه‌مندان برای بازدید و شرکت در برنامه‌های آموزشی است.

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شهید اسپندی (افروز)، نبش کوچه نگران‌پور، پلاک ۷ واقع شده است.

دیگر خبرها

  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • آنفلوآنزا عامل یک بیماری همه‌گیر جدید در آینده!
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • هشدار متخصصان: آنفلوآنزا به احتمال زیاد در آینده نزدیک باعث ایجاد یک بیماری همه‌گیر جدید خواهد شد
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • همه‌گیری بعدی احتمالا از ویروس آنفلوانزا ایجاد می‌شود
  • هشدار دانشمندان: همه‌گیری بعدی احتمالا از ویروس آنفلوانزا ایجاد می‌شود
  • پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل