Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:15:15 GMT

تساوی پورتیموننز و ماریتیمو در حضور ایرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۹۴۲

تساوی پورتیموننز و ماریتیمو در حضور ایرانی‌ها

به گزارش ایرنا؛ در ادامه لیگ برتر فوتبال پرتغال و از هفته بیست و یکم این مسابقات، پورتیموننز در خانه خود برابر ماریتیمو به تساوی بدون گل رسید.

«جعفر سلمانی» روی نیمکت پورتیموننز قرار داشت و در نیمه دوم به میدان آمد اما «امیر عابدزاده» و «علی علیپور» در ترکیب اصلی ماریتیمو بودند.

در نهایت این دیدار گلی در برنداشت تا نبرد ایرانی‌ها با تساوی به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه، پورتیموننز ۲۰ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت و ماریتیمو هم که برای رهایی از سقوط تلاش می‌کند به امتیاز ۱۸ رسید و همچنان در رتبه نازل هفدهم است.

بامداد امروز هم در حساسترین دیدار نیم فصل دوم، پورتو که «مهدی طارمی» را ۹۰ دقیقه در ترکیب داشت برابر تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون به تساوی بدون گل اکتفاء کرد تا امیدهایش برای قهرمانی به حداقل برسد.

برچسب‌ها امیر عابدزاده علی علیپور مهدی طارمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر عابدزاده علی علیپور مهدی طارمی امیر عابدزاده علی علیپور مهدی طارمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف رفت استقلال – شمس آذر در قزوین با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید و دو تیم فردا در استادیوم آزادی برگزار کننده دیدار برگشت خواهند بود.

تیم شمس آذر در بازی مقابل استقلال دو بازیکن تاثیر گذارش را در اختیار نخواهد داشت. امیر شبانی مدافع میانی و شماره ۷۶ شمس آذر در بازی قبلی به دلیل پارگی رباط از ترکیب تیم خارج شد. هم هم چنین سجاد بازگیر که پیش‌تر با پیراهن ملوان دروازه استقلال را باز کرده بود، در بازی فردا قادر به همراهی تیم شمس آذر نیست.

پیش بینی می‌شود در ترکیب استقلال هم بازیکنانی، چون سیلوا صالح حردانی و مهدی مهدی پور در بازی فردا غایب باشند. این‌ها بازیکنان مصدوم استقلال هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از آبادان به صدر رفت | برد پرگل سرخ‌ها برای جا گذاشتن استقلال
  • برد یک نیمه ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت با یک مصدوم
  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!