Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:23:32 GMT

چلسی 0 - 0 یونایتد؛ به سود هیچ کس!

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۹۸۹

چلسی 0 - 0 یونایتد؛ به سود هیچ کس!

دیدار کم هیجان منچستریونایتد و چلسی با تساوی بدون گل تمام شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچستریونایتد و چلسی از مدعیان اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان در این فصل هستند، اما تقابل این دو تیم برنده ای نداشت و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت و روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست به گل اول مسابقه دست یابد، اما ضربه مارکوس راشفورد با مهار تماشایی ادواردو مندی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 14 حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی شانس خود را از فاصله ای زیاد برای باز کردن دروازه یونایتد امتحان کرد، اما ضربه او در اختیار داوید دخیا قرار گرفت.

 

 

در دقیقه 31 چلسی صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول شد. ارسال کالوم هودسون اودوی از سمت راست با ضربه سر اولیویه ژیرو همراه شد، اما این ضربه با اختلاف کمی از کنار دروازه یونایتد به بیرون رفت. در ادامه باز هم جریان بازی آرام دنبال شد و در نهایت نیمه نخست بدون موقعیت های چندانی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

چلسی نیمه دوم را هجومی شروع کرد و می توانست در دقیقه 49 به گل اول دست یابد. ارسال رو به بیرون بن چیلول از سمت چپ با ضربه حکیم زیاش همراه شد، اما داوید دخیا به خوبی ضربه او را دفع کرد و در ریباند نیز ضربه جیمز راهی به دروازه یونایتد نیافت.

 

دقایقی بعد میسون گرینوود بعد از یک و دو با دنیل جیمز پشت محوطه جریمه چلسی صاحب موقعیت شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه به برون رفت. در دقیقه 61 و روی پاس به بیرون آرون فان بیساکا بود که یونایتد تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه محکم اسکات مک تومینای با مهار تماشایی ادواردو مندی همراه شد.

 

 

در دقیقه 73 متئو کواچیچ از پشت محوطه جریمه یونایتد برای باز کردن دروازه این تیم اقدام کرد، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار داوید دخیا قرار گرفت.

 

دقایقی بعد و روی ارسال جیمز از سمت راست بود که چلسی فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما تیمو ورنر تحت فشار ویکتور لینلوف نتوانست از این موقعیت خوب استفاده کند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و دیدار یونایتد برابر چلسی با تساوی بدون گل تمام شد.

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد تساوی بدون گل همراه شد اما ضربه ضربه او گل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن در بازی هفته سی‌ام لیگ فرانسه از لیون میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 4-1 برنده شد.

ویدئو: 330683

پی‌اس‌جی که در دو بازی از سه گذشته خانگی مقابل لیون شکست خورده بود و در این بازی با روحیه بالا ظاهر شد تا حریفش را شکست دهد.

حملات میزبان موجب شد تا دروازه لیون خیلی زود باز شود. پس از پاس بردلی بارکولا به محوطه جریمه، ویتینیا سعی کرد توپ را به سمت دروازه ارسال کند که پس از برخورد با نمانیا ماتیچ وارد دروازه شد و در دقیقه 3 پاری سن ژرمن جلو افتاد.

این گل برنامه‌های لیون را بهم ریخت و تیم میهمان خیلی زودتر گل دوم را دریافت کرد. در دقیقه 6 ارسال کرنر توسط بارکولا با ضربه سر لوکاس برالدو همراه شد و دور از دستان دروازه‌بان به گل تبدیل شد.

بازی بعد از دو گل زودهنگام پاری سن ژرمن با افت قابل توجهی همراه شد و دو تیم بازی را خیلی متعادل دنبال می‌کردند تا اینکه یک تکل دروازه لیون را نجات داد. تکل به موقع اوبِرین مانع از رسیدن شوت پرقدرت رندال کولو موآنی به سمت دروازه شد.

لیون از شوک دو گل زودهنگام خارج نشده بود و بیشتر در تلاش بود گل‌های دیگری دریافت نکند که همین موضوع پی‌اس‌جی را بیشتر به سمت دروازه نزدیک می‌کرد.

در دقیقه 33 روی سانتر دقیق اشرف حکیمی به فضای بین مدافعان لیون، گونچالو راموس موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را باز کند و سومین گلزن این بازی باشد.

در دقیقه 34 یکبار دیگر میزبان فرصت گلزنی داشت اما ضربه خطرناک بارکولا روی ارسال اشرف حکیمی به تیرک برخورد کرد و دور شد. برخلاف جریان بازی این لیون بود که به گل رسید!

ارنست نوآما بعد از پاس میتلند نیلز به سمت محوطه جریمه پی‌اس‌جی حرکت کرد و درحالیکه مدافعان برای مهار او تلاش نمی‌کردند او موفق شد با ضربه پای چپ توپ را دور از دستان جانلوئیجی دوناروما به گل تبدیل کند.

نیمه اول تماشایی دنبال می‌شد و لیون به دنبال کاهش تفاضل بود و در دقیقه 39 ضربه خطرناک نوآما این بار به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد. این حملات موجب نشد که پی‌اس‌جی دلسرد شده و دست از حمله بکشد.

روی صدحمله سریع ویتینیا توپ را را به وارن زئیر-امری پاس داد و او در فضای خالی به مارکو آسنسیو پاس داد که او هم ترجیح داد توپ را در نزدیکی دروازه خالی دور از دستان دروازه‌بان به سمت راموس بفرستد تا او را ضربه پای راست دبل کند.

پاری سن ژرمن با این نتیجه پرگل نیمه اول را به پایان رساند و با روحیه بالا به رختکن رفت.

لیون نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و اتفاقات نیمه اول را فراموش کرده بود تا با فشار بیشتری به سمت دروازه پی‌اس‌جی برای تغییر نتیجه تلاش کند. در دقیقه 55 ضربه خطرناک به سمت دروازه را دوناروما با یک واکنش دیدنی مهار کرد.

مکسنس کاکورت در دقیقه 63 یک فرصت خطرناک دیگر را روی دروازه میزبان ایجاد کرد و دوناروما بار دیگر دروازه‌اش را نجات داد.

لوئیس انریکه که را تفاضل شکل گرفته کسب سه امتیاز را ممکن می‌دید با نزدیک شدن به اواسط نیمه دوم چند تعویض دفاعی انجام داد تا هم به بازیکنان اصلی استراحت دهد و هم برتری تیمش را حفظ کند.

با این تغییرات لیونل نتوانست موقعیت اثرگذار دیگر را خلق کند و پی‌اس‌جی هم بازی را بیشتر در میانه میدان دنبال می‌کرد تا از فشار به سمت دروازه اش جلوگیری کرده و هم بازی را اینطور مدیریت کند.

لیون تا پایان اثر خاصی روی نتیجه بازی نداشت تا شکست را پذیرفته و پاری سن ژرمن 66 امتیازی شد. صدرنشین اکنون با 11 امتیاز اختلاف نسبت به موناکو رده دومی فاصله کمتری با قهرمانی در لیگ فرانسه دارد.

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!