Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، رامین امیرمداح در نشست شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، وظایف ذاتی این سازمان مدیریت پسماند را بسیار مهم دانست و افزود: نوسازی ناوگان خودرویی شهرداری کرمان، نتیجه پیگیری همکاران این سازمان و حمایت شهردار کرمان است.

وی با بیان اینکه خودروهای نو به‌تدریج جایگزین خودروهای فرسوده شده‌اند، اظهار داشت: این اقدام از هدررفت سرمایه‌ها و منابع جلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرمداح همچنین به راه‌اندازی پناهگاه حیوانات بدون صاحب اشاره کرد و افزود: همچنین نصب باسکول ۸۰ تنی، حفر ترانشه‌های معدن زباله، راه‌اندازی اپلیکیشن شمیز و تعمیر و بهسازی خودروهای سبک و سنگین نیز، از دیگر اقدامات انجام شده است.

شهردار کرمان نیز در پایان این جلسه اقدامات انجام شده را خوب و قابل توجه ارزیابی کرد و بر تلاش برای اقدامات بیشتر و پیشرفت در حوزه‌های مختلف در راستای خدمت‌دهی مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

آسفالت ۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان در ادامه پویش آسفالت

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، نیز از آسفالت حدود ۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان، در ادامه پویش آسفالت شهرداری کرمان خبر داد.

مهدی نیکویی افزود: از آنجاکه آسفالت معابر از ضرورت‌های بسیار مهم برای شهر و شهروندان محسوب می‌شود، شهرداری کرمان در این دوره در قالب طرح پویش آسفالت، آسفالت برخی از معابر شهر در هر پنج منطقۀ شهری را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه پویش آسفالت از اواسط مردادماه امسال با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، شروع شده و تا مردادماه سال آینده ادامه دارد، گفت: در این پویش، قرار است یک میلیون و ۸۳۰ هزار مترمربع از معابر شهر آسفالت شود تا نازیبایی و مشکلات ناشی از آسفالت شهر را رفع کنیم.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان افزود: در فاز اول این پویش، ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان آسفالت شد که در سی‌ویکمین هفته از پویش افتتاح شهرداری کرمان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه فاز دوم این پویش نیز در منطقه دو شهری در حال اجراست، ادامه داد: تاکنون، بخشی از بلوار آزادگان، از چهارراه خیرین تا چهارراه ۲۴ آذر (هر دو لاین) به متراژ ۱۷ هزار و ۹۸۰ مترمربع و با هزینه حدود ۱۴ میلیارد ریال آسفالت شده است.

نیکویی با بیان اینکه خط غربی بلوار ۲۴ آذر، از تقاطع آزادگان تا خیابان شهید علی ضیاء نیز آسفالت شده است ادامه داد: این مسیر با هزینه‌ای برابر با ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به متراژ ۱۲ هزار و ۴۰۴ مترمربع آسفالت شده است.

وی بیان داشت: همچنین لاین شرقی بلوار جهاد، از چهارراه سیمه تا ۲۰ متری دانشجو در حال آسفالت است که تاکنون، ۱۸ هزار و ۳۴۰ مترمربع از این مسیر با هزینه ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آسفالت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: این پویش، بخشی از عقب‌افتادگی شهر کرمان را در حوزه آسفالت معابر شهری برطرف کند.

برچسب‌ها کرمان شهرداری کرمان دفع زباله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان شهرداری کرمان دفع زباله کرمان شهرداری کرمان دفع زباله اخبار کنکور هزار مترمربع از معابر شهر آسفالت شده شهرداری کرمان شهردار کرمان پویش آسفالت شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: درزگیری، تراش، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار این کلان‌شهر با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به عمر بالای آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان و تردد روزانه بالغ بر ۲۰ هزار خودروی سبک و سنگین در این میدان، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌منظور جلوگیری از گسترش و افزایش خرابی سطح معابر و جلو گیری از آسیب به خودرو مراجعه‌کنندگان، برای بهبود کیفیت آسفالت آن اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا طی شش ماه پایانی سال گذشته عملیات درزگیری آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان به مقدار ۲۸۶۴۲ متر طول و تراش مکانیزه آسفالت به مقدار ۱۱ هزار متر مربع انجام شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در شش ماه گذشته آسفالت گرم معابر این میدان نیز به میزان ۲۰۰۰ تن اجرا و در مجموع برای انجام این اقدامات بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

کد خبر 744920

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آسفالت ۷۴۵ هزار مترمربع از معابر شهرکرد در سال گذشته
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد
  • معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی