Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: ۵۰ درصد بیماران کرونایی شرق اهواز در روزهای اخیر به ترتیب از چهار منطقه پاداد، باهنر ، کوی ملت و زیتون کارمندی بوده اند.

به گزارش مشرق، امراله مردانی اظهار داشت: با تصویب ستاد مدیریت کرونای استان قرار شد نیروی انتظامی به همراه دیگر نیروهای عملیاتی، نظارت جدی تری بر این مناطق داشته باشند تا وضعیت بیماری در این مناطق کنترل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزانه حدود ۲ هزار تست کرونا در منطقه شرق اهواز انجام می شود که از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ تست رپید و ۵۰۰ تست  PCR است. همچنین ۱۵ درصد تست های رپید و ۴۰ درصد تست های PCR مثبت می شود.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز بیان کرد: بار مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته  روند افزایشی دارد و این موضوع باعث می شود که آمار مراجعه به بیمارستان های اهواز کمتر شود.

وی افزود: هر چه تست بیشتری انجام شود در واقع بیماران بیشتری شناسایی می شوند که به کنترل بیماری کمک می کند به شرطی که بیماران کرونایی در خانه بمانند و از تردد در سطح شهر خودداری کنند.

مردانی گفت: از مردم تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات خانوادگی و دورهمی ها پرهیز کنند تا بتوانیم پیک بیماری را مدیریت کنیم.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا خوزستان اهواز نیروی انتظامی مشرق بیمارستان های اهواز شرق اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد

طاهر درودی گفت:تقریباً معاینات پزشکی تمام زائران انجام شده است و از نظر توانمندی جسمانی شرکت در مناسک حج ارزیابی شده‌اند.

وی افزود: بعد از معاینات این زائران مشخص شد بیماری فشار خون، دیابت، بیماری‌های قلبی شایع ترین بیماری در میان زائران ایرانی است. بیش از هزار و ۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال، ۹۲ نفر زیر ۱۸ سال، ۹ هزار و ۴۸۹ نفر بین ۷۰ تا ۸۰ سال سن دارند.

درودی درخصوص داروهای مورد نیاز خاطر نشان کرد: زائران می بایست در سفر حج داروی‌هایی را که مصرف می‌کنند، با خود به همراه داشته باشد. البته حواسشان به داروهای ممنوعه باشد.

وی افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر دارو و تجهیزات مورد نیاز حج را خریداری و بسته بندی کرده و در حال انجام امور اداری برای اعزام به مراکز درمانی هلال احمر ایران در عربستان سعودی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا