Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پیاچنزا موفق شد در دومین بازی خود مقابل حریفش به پیروزی برسد و به مرحله بعدی این رقابت ها راه یابد.

به گزارش ایسنا، دومین رقابت از  پلی آف لیگ ایتالیا برگزار شد که در مهمترین بازی های پیاچنزا به مصاف پادووا رفت. پیاچنزا در بازی اول موفق شده بود حریفش را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و اولین گام را با موفقیت سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیاچنزا در بازی دوم هم موفق شد حریفش را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا به مرحله بعدی پلی آف برسد. چهار ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵بر۱۷، ۲۵بر۲۰، ۲۲بر۲۵ و ۲۵ بر۲۰ به نفع پیاچنزا به اتمام رسید. 

سید محمد موسوی ملی پوش و ستاره ایرانی تیم پیاچنزا توانست ۱۰ امتیاز برای تیمش کسب کند. ملی پوش والیبال ایران ۷ امتیاز در حمله و ۳ امتیاز در دفاع برای تیمش به دست آورد.

با این پیروزی یاران موسوی موفق شدند به مرحله بعد راه پیدا کنند و حریف ترنتینو شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال سید محمد موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کد خبر 6085854

دیگر خبرها

  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است