Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه شرکت در دورهمی‌های خانوادگی، عروسی و فاتحه خوانی از عوامل مهم انتقال کرونا ویروس محسوب می‌شود، گفت: بی توجهی مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باعث افزایش آمار ابتلا به کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او رعایت اصول بهداشتی در ادارات، بانک‌ها و بازار را خوب ارزیابی کرد و افزود:، اما شرکت در مراسم غیرضروری شامل دورهمی ها، ختم، عروسی، بیتوته در پارک‌ها و فضای سبز و دید و بازدید‌های خانوادگی به عامل اصلی ابتلا به ویروس کرونا در حمیدیه تبدیل شده است، بطوریکه حضور در مجلس فاتحه خوانی سبب مثبت شدن تست کرونای ۱۰ نفر شد.

هاشمی با تاکید بر ماندن در خانه بجز در موارد ضروری، بیان داشت: ویروس کرونا به ویژه کرونای جهش یافته انگلیسی همه گروه‌های سنی به ویژه کودکان و نوجوانان را درگیر می‌کند، به همین دلیل تا عادی شدن شرایط مدارس تعطیل هستند و آموزش دانش آموزان از طریق شبکه آموزشی شاد تداوم دارد، همچنین نماز جماعت در مساجد برگزار نمی‌شود و فقط گروه‌های شغلی یک و ۲ اجازه فعالیت دارند و مشاغل ۳ و ۴ از جمله؛ تالار‌ها و اماکن ورزشی نمی‌توانند فعالیت کنند.

هم اکنون ۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز و ۸ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، میزان مرگ و میر در استان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا کرونا ویروس دورهمی خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟

نیروی سپاه پاسداران کشورمان در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک کشورمان در دمشق، عملیات ترکیبی را با استفاده از موشک‌ها و پهپادها به اراضی اشغالی انجام داد و اثبات کرد تنبیه متجاوز وعده‌ای صادق و در عین حال مشروع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عملیات غرورآفرین «وعده صادق» بامداد ۲۶ فرودین در پی سکوت مرگ‌بار رسانه‌ای و عدم واکنش نهادهای حقوقی و حقوق بشری جهان به حملات پی‌درپی رژیم منحوس و مجعول صهیونیستی به مردم مظلوم غزّه و ترور ناجوانمردانه نخبگان و عزیزان این سرزمین و دست آخر تجاوز آشکار به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وقوع پیوست. این عملیات که نشان از درایت، مدیریت، دقّت، هوشیاری و عزم راسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد.

این عملیات بازتاب گسترده‌ای در سطح جهان داشت و نشان داد تنبیه متجاوز وعده‌ای صادق و در عین حال مشروع است.

در ادامه در با اشاره به مشروعیت عملیات تنبیهی «وعده صادق» به فهرستی طولانی از جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه کشورمان در ۴۵ سال گذشته پرداختیم:

۱- تیر ۱۳۶۱ ربودن احمد متوسلیان
۲- خرداد ۱۳۷۳ انفجار حرم امام‌رضا (ع)
۳- دی ۱۳۸۸ ترور مسعود علیمحمدی
۴- خرداد ۱۳۸۹ حمله ویروس استاکس نت
۵- آذر ۱۳۸۹ ترور مجید شهریاری و فریدون عباسی
۶- فروردین ۱۳۹۰ حمله ویروس ستارگان
۷- مرداد ۱۳۹۰ ترور داریوش رضایی نژاد
۸- آبان ۱۳۹۰ ترور تهرانی مقدم
۹- آذر ۱۳۹۰ ترور مصطفی احمدی روشن
۱۰- فروردین ۱۳۹۱ ویروس وایپر
۱۱- اردیبهشت ۱۳۹۱ ویروس فیلم
۱۲- آبان ۱۳۹۷ ویروس جدیداستاکس نت
۱۳- اردیبهشت ۱۳۹۹ حمله سایبری
۱۴- تیر ۱۳۹۹ انفجار نطنز
۱۵- آذر ۱۳۹۹ ترور شهید فخری‌زاده
۱۶- فروردین ۱۴۰۰ انفجار در نطنز
۱۷- آبان ۱۴۰۰ هک پمپ بنزین‌ها
۱۸- خرداد ۱۴۰۱ ترور احسان قدبیگی
۱۹- خرداد ۱۴۰۱ ترور مهدی عبدوس و علی کمانی
۲۰- بهمن ۱۴۰۱ پهپاد انتحاری
۱۳- فروردین ۱۴۰۳ حمله به کنسولگری ایران

کد خبر 745668

دیگر خبرها

  • خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • نگاهی به سفر نخستین انسان به فضا در باشگاه نجوم آیاز
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح