Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@14:49:07 GMT

تصادف مرگبار پژو ۲۰۶ با تریلی در محور کنارتخته-دالکی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۳۷۰

تصادف مرگبار پژو ۲۰۶ با تریلی در محور کنارتخته-دالکی

به گزارش تابناک به نقل از فارس از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در شهرستان دشتستان، در جاده دالکی به کُنار تخته در فارس، عوامل امدادی و انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر توضیح داد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک دستگاه تریلی برخورد کرده است و در این سانحه، راننده پژو به علت شدت جراحات در محل فوت کرده و سرنشین آن هم مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: علت این حادثه بنا بر نظر کارشناسان تجاوز به سمت چپ از سوی راننده تریلی بوده است؛ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همواره باید سرلوحه کار رانندگان باشد و لازم است از هرگونه شتابزدگی در رانندگی پرهیز کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آزادراه غدیر حادثه سراوان شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم تصادف جاده کنارتخته دالکی تصادف با تریلی پلیس راه استان بوشهر آزادراه غدیر حادثه سراوان شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور بوکان_ مهاباد ۴ مصدوم برجای گذاشت

رسول معروفی رئیس سازمان آتش‌نشانی بوکان گفت: به دنبال خبر سقوط یک خودرو به داخل رودخانه در محور بوکان_ مهاباد در روستای تازه قلعه، یک تیم از آتش نشانان ایستگاه یک این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه به علت برخورد یک دستگاه خودروی وانت با سمند و دنا بوده که پس از برخورو با یکدیگر خودروی وانت پیکان از جاده اصلی منحرف و به رودخانه پایین دست آن سقوط می‌کند.

به گفته معروفی، خوشبختانه با عکس العمل سریع حاضرتن هر ۳ سرنشین آن که یک مرد و زن به همراه کودک خود بودند از داخل خودرو بیرون کشیده شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • تصادف در محور پاتاوه-دهدشت یک کشته و دومصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  •  تصادف در بوشهر یک فوتی و ۵ مصدوم برجا گذاشت 
  • ۳۸۰ کیلو مواد مخدر در محور اهواز به کرخه کشف شد
  • تصادف در محور بوکان_ مهاباد ۴ مصدوم برجای گذاشت