Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرهاشم حسینی المپین تکواندوی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی تیمش در مسابقات لیگ برتر بیان کرد:  تقریبا یک ماه گذشته مسابقات لیگ برتر تکواندو شروع شد و با وجود بازیکنان جوانی که داشتیم توانستیم با تمام قدرت به عنوان قهرمانی لیگ برسیم. از تمامی بازیکنان سپاسگزارم و همه با قدرت و هر چه در توان داشتند این قهرمانی را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پیام خانلرخانی و شورای شهر ورامین هم بابت تلاش هایشان سپاسگزارم. این حمایت‌ها مطمئنا می‌تواند به موفقیت ما در المپیک کمک شایانی کند.

او درباره اردوی مشترک تیم ملی تکواندو با ملی پوشان بلغارستان بیان کرد: قرار است در تورنمنت بلغارستان به روی شیاپ چانگ برویم و فشار تمرینات را زیاد کرده ایم. تیم ملی بلغارستان از کادر فنی ایرانی بهره می‌برد و حضور ایرانیان باتجربه در این تیم کار ما را سخت می‌کند. ان شاالله از این اردو استفاه لازم را ببریم و اگر چیزی بلد نیستیم از آن‌ها یاد بگیریم.

حسینی در ادامه گفت: در وزن چهارم مسابقات قهرمانی اروپای انگلیس ثبت نام کرده‌ام و ممکن است نماینده کره جنوبی هم در این مسابقات حضور پیدا کند. امیدوارم این مسابقات برای من مفید باشد، چرا که مدت زمان طولانی مسابقه‌ای نداشته ام و یک مسابقه می‌تواند عملکردم را به خوبی نشان  دهد.  

حسینی در مورد مصدومیت آرمین هادی پور المپین تکواندو عنوان کرد: با آرمین رفاقت طولانی مدت دارم و ما همه‌ی مدال هایمان را با هم گرفته ایم. تمام تلاشم را می‌کنم به عنوان دوست هادی پور به او روحیه بدهم. من و آرمین هم قسم شده‌ایم تا در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم.

المپین تکواندو درباره اخبار ضد و نقیض لغو المپیک اظهار کرد: صد درصد این اخبار روی روحیه ما موثر است، اما یک سرمربی‌ داریم که می‌داند چگونه ما را به مسیر درست هدایت کند. سعی کرده ام در خصوص اخبار زیاد فکر نکنم.

بيشتر بخوانيد

پولادگر: شرایط مصدومیت هادی پور مانند معتمد و نصر آزادانی است/ هادی پور با انجام عمل جراحی به المپیک نمی‌رسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو تیم ملی تکواندو المپیک توکیو هادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هانیه رستمیان تیرانداز مازندرانی در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و انتخابی المپیک برزیل در تپانچه ۲۵ متر راهی فینال شد.


در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.


در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.


زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.


امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات، فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

 

یاداور می شود پیش از این، هانیه رستمیان تیرانداز ساروی در ماده تپانچه ۲۵ متر زنان به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.



دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد